וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית התיירות האירופאית טואי חוזרת לפעול בישראל לאחר הפסקה של חמש שנים

רויטל לוי-שטיין

26.10.2005 / 13:18

בעונת החורף הנוכחית ינחתו באילת 12 טיסות שבועיות; מאמצים שהשקיע משרד התיירות הביאו לחזרתן לעיר של טיסות שכר מסקנדינוויה ומגרמניה; בנוסף, ינחתו באילת טיסות מהולנד, אנגליה וצרפת



עונת תיירות החורף של אילת נפתחת היום, עם נחיתה של טיסת שכר ראשונה מאירופה בנמל התעופה עובדה. בסך הכל ינחתו באילת בעונת החורף הנוכחית, מעכשיו ועד חודש אפריל, 12 טיסות שבועיות ממדינות שונות באירופה. מאמצים ניכרים שהשקיע משרד התיירות הביאו לחזרתן לעיר של טיסות שכר מסקנדינוויה ומגרמניה. בנוסף ינחתו באילת טיסות מהולנד, אנגליה וצרפת.



מהלך משמעותי במיוחד בחזרתן של הטיסות לאילת, הוא חזרתה לפעילות באילת ובישראל בכלל של ענקית התיירות האירופאית טואי, לאחר הפסקה של חמש שנים. חברת הולידי טרוול, נציגת טואי בישראל, הודיעה שטואי מחדשת את טיסותיה מגרמניה ומהולנד לישראל. טיסה שבועית ראשונה מהולנד תנחת היום בשדה התעופה של עובדה ועליה תיירים המגיעים לחופשה באילת. טיסה שבועית ראשונה נוספת מגרמניה תנחת בנתב"ג ב-3 בנובמבר וחלק מנוסעיה ימשיכו בטיסת המשך לאילת.



חברת הולידי טרוול שייכת לקבוצת בר ליין בע"מ בבעלות מוני בר, הכוללת בתוכה את חברת באדג'ט השכרת רכב וחברות נוספות בתחום התיירות. מהנהלת החברה נמסר כי יש ביקוש גבוה לטיסות מגרמניה והולנד לישראל כבר בחורף הקרוב, והטיסות עד אמצע דצמבר מלאות. בעקבות שינוי המגמה של טואי, החליטה הולידיי טרוול לפתוח סניף נוסף באילת, שייתן שירות ומענה לתיירים העתידים להגיע.



לדברי יפה מאור, מנכ"ל הולידי טרוול, העובדה כי טיסות טואי מגרמניה והולנד מלאות עד אמצע דצמבר, מעוררת אופטימיות והיא צופה כי טואי תמשיך ותגביר פעילותה בישראל במהלך השנה הקרובה. בעונה הקרובה צפויות להגיע לישראל למעלה מ-150 טיסות של טואי מהולנד ומגרמניה ועליהן כ-25,000 תיירים. בחורף הבא, מציינת מאור, מתכוונת טואי לצרף גם את צרפת לרשימת המדינות המשווקות את ישראל. עוד מוסרת מאור כי אנשי טואי מאמינים בהמשך הפעילות מול השוק הישראלי ולכן חתמו על הסכמים עם גורמי תיירות בישראל, להמשך הפעילות בקיץ 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully