וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבי משחקי המחשב מביל גייטס

גליה ימיני

26.10.2005 / 13:58

גייטס: "אני שמח לראות שיש התענינות באקס בוקס בישראל - כשאחזור לארה"ב אבדוק את הנושא"; עוד סיפר יו"ר מיקרוסופט כמה קשה היה לעברת את תוכנות מיקרוסופט



במסגרת ראיון שערך TheMarker עם ביל גייטס, אחת השאלות הבוערות ביותר לשאול אותו היתה, למה מיקרוסופט לא מייבאים לכאן את קונסולת המשחקים המפורסמת שלהם - האקס בוקס.



גייטס מסתבר, אחרי שעות ספורות בישראל, כבר הבין שיש בעיה. קודם לכן הוא לא היה מודע לכך.
הוא היה מופתע לגלות עד כמה הנושא נמצא בליבם של הישראלים, ואמר: "אני שמח לראות שיש התענינות באקס בוקס בישראל - לא ידעתי מה התוכניות לאקס בוקס היו לפני שבאתי לכאן. עכשיו כשאחזור לארה"ב אבדוק את הנושא. הבנתי היום שזה נושא שחשוב כאן. אני אבדוק אם התוכניות הקיימות הן נכונות או לא".



גייטס השיב לשאלה מדוע אין גירסה עברית לתוכנות אופיס למחשבי מקינטוש: "לוקליזציה לשפות תלויה בכמויות שאנו מוכרים, יש לנו תוכניות ואנליזה מראש שקובעת לאיזה תוכנות לעשות לוקליזציה ולאיזה לא. כחברה אנחנו מאוד גאים בלוקליזציה שאנחנו עושים. לוקליזציה לעברית היא לא הדבר הכי קל שאפשר לעשות. אני זוכר שלפני 12 שנה נכנסתי לזה ממש, כי זה לא הלך כל כך טוב בהתחלה. אני זוכר את כל הקשיים, את כל הכלים שהיה צריך לפתח כדי שזה יצליח. עם השנים זה השתפר. היום אנחנו יכולים להוציא גירסה עברית טובה של מוצר מורכב כמעט באותו זמן בו יוצאת הגירסה האמריקנית. יש לנו הצלחה בשוק הישראלי בגלל ההשקעה בלוקליזציה, וכעת אנחנו עובדים על לוקליזציה והמרה לעברית של המדיה סנטר שלנו (המוצר שנועד לאחד את כל המוצרים הדיגיטליים בבית, ג.י.)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully