וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב קדמי הקים חברה להשקעה בחברות סטארט אפ

ערן גבאי

26.10.2005 / 14:06

קדמי שימש בעבר כבכיר בשיווק של קבוצת האצ'יסון העולמית, כסמנכ"ל בכיר בפרטנר וכמנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי; כיום הוא שותף בחברת לינק קיו המפתחת פתרונות לשירותי נדידה בסלולר



יעקב קדמי, ששימש כסמנכ"ל בכיר לשירותי הדור השלישי בפרטנר וכמנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הקים חברת השקעות - קדמי רעיונות - להשקעה בחברות סטארט אפ ישראליות וסיוע בקידום הפעילות של החברות בחו"ל.



קדמי פועל כשותף בחברת לינק קיו המפתחת פתרונות לשירותי נדידה בסלולר באמצעות פעילות כרטיס ה-SimCard, שעשוי להוזיל את מחירי השירות ב-70%. קדמי פועל לשיווק פתרון החברה, בה הושקעו עד היום כ-4 מיליון דולר, בטורקיה, ברומניה ובצרפת. כמו כן, מסייע קדמי לחברה נוספת שפועלת בתחום העברת שידור טלוויזיה ממכשיר סלולרי.



קדמי עזב את משרת מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בסוף יוני 2005, לאחר חצי שנה בתפקיד. בתפקידו הקודם שימש קדמי כבכיר בשיווק של קבוצת האצ'יסון העולמית, בעלת המניות הגדולה של פרטנר, וכסמנכ"ל בכיר לשירותי הדור השלישי בפרטנר. במסגרת פעילותו בפרטנר ובהאצ'יסון 3G, היה אחראי קדמי על חיזוק שיתוף הפעולה של פרטנר עם חברות נוספות בקבוצה, בפיתוח שירותי הדור השלישי, וכן אחראי על חברות הסטארט אפ שפרטנר הושקעה בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully