וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב ייקור מחירי הסולר: אגד תיור מעלה את מחירי התחבורה לתיירות

שרון קדמי

26.10.2005 / 14:47

יתייקרו מחירי התחבורה לטיולים לבתי ספר ולהסעות, המחירים לתיירות פנים ולתיירות נכנסת; יו"ר אגד תיור, איציק יואל: "עליית מחירי הסולר נוגדת את האינטרס הלאומי של טיפוח תיירות לישראל"



חברת התיירות אגד תיור הודיעה כי היא מעלה את מחירי התחבורה לטיולים לבתי ספר ולהסעות, וכן את המחירים לתיירות פנים ולתיירות נכנסת. מחירי תיירות הפנים יתייקרו ב-10% ומחירי ההיסעים לתיירות נכנסת יעלו בכ-20%.



אגד תיור הודיעה כי החברה מעלה את המחירים בשל העלייה במחירי הדלקים והסולר, שרשמו עלייה של כ-100% במהלך השנתיים האחרונות. לדברי יו"ר אגד תיור, איציק יואל, "עליית מחירי הסולר והשפעתם על מפעילי התיירות נוגדת את האינטרס הלאומי של טיפוח תיירות לישראל, פוגעת קשות בכושר התחרות של ישראל כמדינת תיירות ועלולה לחסל את התיירות הנכנסת".



במכתב ששלח לשר התיירות, אברהם הירשזון, מציין יואל כי מערכת האילוצים הכלכליים והביטחוניים פוגעת ברמת השירות לה זוכים תיירים המגיעים לישראל. "עלייה תלולה ומתמשכת במחירי הסולר והמיסים מביאה כבר היום להורדת רמת בטיחות ואיכות המסיעים של חברות התיירות, שכן בשנתיים האחרונות נאלצו חברות התחבורה לספוג את ההתייקרות ללא העלאת תעריפים", מוסיף יואל.



"על משרד התיירות להוסיף לסל ההשקעות הממשלתיות המכוון ממילא להגברת התיירות הנכנסת גם את רכיב התחבורה הייעודית ורכבי ההסעות והתיירות, תוך קביעת אמנת שירות כוללת המחייבת בקרה וביקורת של משרד התיירות" כותב יואל. לדבריו, התוצאות בהקשר זה תהיינה העמדת צי רכב ברמה איכותית ובטיחותית הכוללת נהגים מקצועיים ומיומנים, שישרתו את התיירות הנכנסת ויעודדו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully