וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב ישראל רוכשת 50% מעמק סנטר לפי שווי של 171 מיליון שקל

סיון קלינגבייל

26.10.2005 / 15:07

כך נודע ל-TheMarker; המרכז הוא בשטח של כ-20 אלף מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-21 מיליון דולר; 85% מהשטחים בו מושכרים; אדרי וחדיף ניהלו מו"מ למכירת חלקם גם עם ביג מרכזי קניות



ישראל רכשה את חלקם של אנשי העסקים גבי אדרי ומשה חדיף בפאוור סנטר העמק סנטר, על פי שווי של 171 מיליון שקל; כך נודע ל-TheMarker. הפאוור סנטר הנמצא בעפולה בסמוך לבית חולים העמק הוקם על ידי אדרי וחדיף (50%) ומושב מרחביה (50%).



עמק סנטר נפתח לפני כמה חודשים, משתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-21 מיליון דולר. 85% מהשטחים בו מושכרים. לדברי מקורבים לעסקה, מתנהל מו"מ להרחבת תמהיל העסקים הפועלים בפאוור סנטר. העוגנים במרכז הם: אימפריה (4,000 מ"ר) וסופר-פארם. שוכרים נוספים הם קסטרו, קבוצת גולף, אייס, שקם אלקטריק ועוד. הקמת המרכז, שרובו פעיל, צפויה להסתיים עד סוף השנה.



אדרי וחדיף ניהלו מו"מ למכירת חלקם גם עם ביג מרכזי קניות. מקורבים למו"מ טענו כי התשואה שדרשו היתה גבוהה מידי. אדרי הוא גם הבעלים של קניון 8 סנטר בקרית שמונה, הנמצא ליד תחנת אגד בעיר. כמו כן פורסם בעבר ב-TheMarker כי אדרי רכש מנצבא את האורחנים בצומת אליקים ובכניסה לקיבוץ דברת תמורת סכום של כ-30 מיליון שקל, אם כי העסקה לא הושלמה עדיין.



גזית גלוב, באמצעות גזית ישראל, רכשה לאחרונה את קניון רוטשילד בראשון לציון תמורת 185 מיליון שקל, וכמו כן רכשה קרקע למסחר ומשרדים בשכונת צמרת בתל אביב ב-5.5 מיליון דולר ואת המרכז המסחרי מיקדו בשכונת תל ברוך בתל אביב תמורת 58 מיליון שקל. גזית בוחנת רכישת מרכזים מסחריים נוספים, כשחלק מהם הם מרכזים שכונתיים תוך מטרה להקים קבוצה של 7-10 קניונים.



בעבר דווח כי בפאואר סנטר בעפולה ישנם שוכרים המשלמים דמי שכירות של 7% מהמחזור, אך לא פחות מ-20-17 דולר למ"ר לחודש, צמוד למדד, בחוזים לטווח בינוני, עם אופציות להארכה. כל הקונים גם ישלמו דמי ניהול, המוערכים ב-10 דולרים למ"ר לחודש. סניף אמפריה, תת רשת של קלאבמרקט שנמכרה באחרונה לשופרסל, משלם 2.5% מהמחזור, אך לא פחות מ-10 דולרים למ"ר לחודש.



דובר גזית ישראל אישר את הידיעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully