וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית תרו איבדה 18% מסוף ספטמבר; מריל לינץ': לא ידוע לנו על סיבה מהותית לחולשה במניה

עומרי כהן

26.10.2005 / 15:48

"אם תוצאות החברה לא ייפלו משמעותית מתחזיות השוק, עשויים ביצועי המניה להשתפר"; בית ההשקעות חזר על המלצת "נייטרלי" למניה: "מוקדם לדעת מתי יוצגו נתוני מכירות ורווחיות משופרים"



מניית יצרנית התרופות , סובלת מחולשה בתקופה האחרונה. בשבעת ימי המסחר האחרונים איבדה תרו כ-12% מערכה והשלימה נפילה של כ-18% מאז סיום הרבעון השלישי בסוף ספטמבר. על רקע החולשה במניה, פירסם היום בנק ההשקעות מריל לינץ' הודעה למשקיעים, בה ציין כי אינו מכיר כל סיבה מהותית לירידות החדות במניה. במריל לינץ' הוסיפו, כי אם תוצאותיה הכספיות של תרו ברבעון השלישי לא ייפלו משמעותית מתחת לתחזיות השוק, עשויים לדעתם ביצועי המניה להשתפר.



אולם למרות הודעת ההרגעה, חזרו האנליסטים גרגורי גילברט וגרגורי פראסר על המלצת "נייטרלי" למניית תרו, וציינו כי עדיין מוקדם לדעת מתי תחזור החברה להציג נתוני מכירות ורווחיות משופרים, שיצדיקו המלצת "קנייה". השניים הוסיפו כי תרו נסחרת כיום במכפיל של 15 על הרווח הצפוי ב-2006 - נמוך משמעותית ממכפיל הרווח הממוצע בתעשייה הגנרית, שעומד כיום על 21: "מחירה הנוכחי של המניה מצביע על ציפיות השוק לתוצאות נמוכות מהצפוי ברבעון השלישי ו\או לתחזיות צמיחה נמוכות של החברה לרבעון הרביעי", ציינו האנליסטים.



השניים חזרו והדגישו, כי שם המשחק בתעשייה הגנרית הוא מספר האישורים שתקבל החברה מרשות המזון והתרופות בארה"ב: "כמו אצל כל חברה גנרית, השקה של מוצרים חדשים נדרשת כדי לפצות על הכרסום במחירי המוצרים הקיימים. לתרו יש כיום 25 מוצרים הממתינים לאישור, ועל פי סדרי הזמן של ה-FDA, נראה הגיוני להעריך שהחברה תזכה ברבעונים הקרובים למספר אישורים נוספים", אמרו גילברט ופראסר.



תרו צפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות ב-9 בנובמבר, ועד אז יאלצו המשקיעים להמתין בסבלנות. אתמול נסחרה מניית החברה בנאסד"ק במחיר של 21.2 דולר, המשקף לתרו שווי של כ-620 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully