וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס ממשיכה במאמצים לשיפור התדמית: תדפיס ערכים תזונתיים על אריזות ההמבורגרים והצ'יפס הנמכרים במסעדות

הדר תדמור

26.10.2005 / 10:35

כיום מפרסמת מקדונלדס את הערכים התזונתיים של אותם מוצרים, בעלונים או באתר האינטרנט של החברה; מנכ"ל מקדונלדס, ג'ים סקינר: אנחנו נתנו לצרכנים את המידע, והם יבחרו אם להשתמש בו או לא"



ענקית המזון המהיר מקדונלדס תדפיס ערכים תזונתיים על אריזות ההמבורגרים והצ'יפס אותם היא מוכרת במסעדותיה. רשימת הערכים התזונתיים שתפורסם על אריזת המאכלים תכלול שומן, מלחים, קלוריות ופחממות. כיום מפרסמת מקדונלדס את הערכים התזונתיים של אותם מוצרים, בעלונים או באתר האינטרנט של החברה.



מקדונלדס מתכננת להתחיל למכור את מוצריה באריזות החדשות ב-20 אלף מתוך 30 אלף מסניפי החברה ברחבי העולם, עד סוף שנת 2006. מנכ"ל מקדונלדס, ג'ים סקינר, אמר לעתונות כי פרסום הערכים התזונתיים על אריזות המוצרים יעביר את האחריות לידי הקונה. "אנו חושבים שזו הדרך הפשוטה והישירה ביותר לפרסם את הערכים התזונתיים", אמר סקינר והוסיף: "אנחנו נתנו להם את המידע, והצרכנים יכולים לבחור אם להשתמש בו או לא".



צעד זה הוא רק אחד מרשימת צעדים שביצעה מקדונלדס בתקופה האחרונה כדי לשנות את התדמית הלא בריאה שדבקה במוצריה. הרשת הוסיפה לתפריטיה פריטים כמו סלטי ירקות ופירות, שינתה את מראהו החיצוני של רונלד מקדונלד, הליצן המפורסם, לליצן אתלטי יותר ופתחה בקמפיין המעודד התעמלות.



תגובת מקדונלדס ישראל: " מקדונלד'ס ישראל החלה ביישום מהפכה בריאותית כבר לפני כשנתיים. במסגרתה ביצעה את תהליך החלפת שמן הטיגון בכל המסעדות לשמן קנולה בעל 7%-6% שומן רווי בלבד. זאת לצד הרחבת מגוון הלחמניות , ללחמניות מחיטה מלאה והכנסת סיבים תזונתיים ללחמניות, הגדלת מגוון הסלטים, והפיכת הרטבים לרטביי לייט, בעלי ערך קלורי מופחת".



עוד אמר, כי "רשת מקדונלד'ס ממשיכה להעמיק את מעורבותה בנושא תזונה נבונה והחלה לחלק, ללא תשלום ברשת, חוברות תזונה נבונה חדשות המאמצות את פירמידת המזון החדשה, כפי שאושרה לאחרונה על ידי משרד הבריאות והחקלאות האמריקאיים. הפירמידה קושרת בין סוג המזון וכמותו לבין הפעילות הגופנית של כל אדם ואדם. פירמידת המזון פותחה על מנת לספק אופציות רבות בתכנון תזונה בריאה באופן יומי. בחוברת ניתן למצוא את הערכים התזונתיים של כל פריטי המזון הנמכרים במסעדות הרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully