וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם לנדס במו"מ עם קשת: מועמד להפיק את תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2

בועז גריילסמר

26.10.2005 / 19:10

מנכ"ל חדשות 10 לשעבר התפטר מתפקידו במאי לאחר 3 שנים בתפקיד; לפני כן שימש כעורך התוכנית "אולפן שישי" בחברת החדשות של ערוץ 2



מנכ"ל חדשות 10 לשעבר, רם לנדס, מנהל מגעים ראשוניים עם זכיינית ערוץ 2 קשת. בין היתר, הועלתה האפשרות כי לנדס יפיק את תכנית הבוקר של הזכיינית במסגרת שיתוף הפעולה העתידי.



לנדס הקים את חברת החדשות של ערוץ 10 ושימש כמנכ"ל החברה במשך שלוש שנים. יחד עם סגנו לשעבר, שילה דה-בר, אחראי לנדס להצלחתה של החברה, שהתבלטה לטובה במסגרת שידורי הערוץ לאורך תקופה ארוכה של הקפאת הליכים, ולגיוסם של טאלנטים בולטים מערוץ 2 (מיקי חיימוביץ' ודני רופ). לפני עבודתו בחדשות 10 שימש לנדס כעורך התוכנית "אולפן שישי" בחברת החדשות של ערוץ 2.



בחודש מאי הודיע לנדס על התפטרותו מחדשות 10. במכתב ששלח לעובדי החברה נאמר: "אני חש שהחברה סיימה את שלב ההמראה. חדשות 10 יציבה, הישגית, ואנרגטית מתמיד וזה הזמן לפנות מקום לעורך ראשי חדש". לפני ההתפטרות נפוצו שמועות על כך שלנדס מועמד לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10.



במסגרת השינויים בערוץ 2 והמעבר לשתי זכייניות הוחלט על שינויים בתכניות הבוקר של קשת ורשת. כיום מפיקה חברת מימד את תכנית הבוקר של קשת (בהגשת מני פאר ואפרת רייטן), ואילו אולפני הרצליה מפיקה את תכנית הבוקר של רשת (בהגשת גולן יוכפז ועינב גלילי).



מקשת נמסר בתגובה כי "קשת מנהלת מגעים עם אנשי תקשורת רבים. כאשר יהיה לנו מה לבשר, נודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully