וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס תספק תוכנת Palmorder למערך ההפצה והמכירות של גורי

אלי דניאל

27.6.2001 / 11:28

התוכנה תסופק במהלך השנה הקרובה ע"י החברה הבת, פאלם פוינט; שווי העסקה לא נמסר

עסקה נוספת לחברת התוכנה ריטליקס . לאחר שבשבוע שעבר דיווחה על עסקה במסגרתה תתקין את מערכת ה-StoreLine בכל סניפי רשת הסופרמרקטים האמריקאית Big-Y, מדווחת היום ריטליקס כי החברה הבת, פאלם פוינט, תספק את תוכנת Palmorder לכל מערך ההפצה והמכירות של גורי יבוא והפצה, המונה יותר מ-50 אנשי מכירות.

התוכנה תאפשר לאנשי המכירות תקשורת סלולרית ישירה למערכת ה-ERP של החברה, ובכך יוכלו לאסוף הזמנות מלקוחות באמצעות מחשב כף היד בו תותקן התוכנה, ולשדר נתונים אלה באופן מיידי לשרת המרכזי. התקנת התוכנה במחשבי כף היד החלה כבר, והיא צפויה להסתיים במהלך השנה הקרובה.

בארי שקד, נשיא ומנכ"ל ריטליקס, מסר כי "בחירתה של גורי בתוכנת ה-Palmorder מספקת הוכחה נוספת לתועלת שביישומי התוכנה של פאלם פוינט. החברה משקיעה מאמץ ממוקד וממושך במגזר הספקים בהתאם לאסטרטגיה של ריטליקס לפיתוח זירת מסחר אלקטרוני, שתספק פתרונות הן לקמעונאים והן לספקים".

פאלם פוינט, המפתחת פתרונות מחשוב ניידים לענף הקמעונות, מציעה ללקוחותיה פתרונות תוכנה הפועלים באמצעות מחשבי כף יד בסביבת מערכות ההפעלה חלונות CE או PalmOS, וכן בטלפונים סלולריים התומכים בפרוטוקולי Wap ו-Shtml.

ריטליקס מחזיקה כיום בכ-82.1% ממניות פאלם פוינט, לאחר שבמהלך שנת 2000 רכשה כ-32% נוספים ממניותיה בכ-3.6 מיליון שקל. במהלך 2000 רשמה פאלם פוינט הפסד, לפני מס, של כ-1.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully