וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לג'נד, יצרנית המחשבים הגדולה בסין, דיווחה על זינוק של 79% ברווח השנתי

דפנה מאור

27.6.2001 / 11:37

החברה מחזיקה בנתח של 30% משוק המחשבים בסין, אך חוששת שהתחרות הגוברת תפגע בו

יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בסין, לג'נד הולדינגס, דיווחה היום על זינוק של 79% ברווח בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במארס. לג'נד רשמה רווח של 110 מיליון דולר והחמיצה במעט את התחזיות. מגמת הצמיחה המהירה עומדת בניגוד לירידה במכירות שרשמו מרבית יצרניות המחשבים בארה"ב.

הכנסות לג'נד בתקופה המדווחת היו 3.48 מיליארד דולר, גידול של 56% לעומת השנה המקבילה. במונחי יחידות עלתה החברה על התחזיות עם מכירות של 2.6 מיליון מחשבים אישיים.

לג'נד הולדינגס מחזיקה ב-30% משוק המחשבים האישיים בסין. מנהלי החברה אמרו כי לנוכח התחרות הגוברת בשוק, בעל הפוטנציאל הגדול, תתקשה החברה לשמור על נתח המכירות הגדול שלה. החברה תנסה ליצור מותג גלובלי ותתחיל למכור מחשבים נישאים באירופה החל מהרבעון הבא.

בתחילת החודש הודיעה לג'נד על מיזם משותף עם חברת האינטרנט הגדולה בעולם, AOL. השתיים ישתפו פעולה במתן שירותי אינטרנט למגזר הפרטי והעסקי בסין. השוק הסיני נחשב לענק רדום - שוק עצום ממדים ששיעור החדירה הטכנולוגית בו הוא מהנמוכים בעולם. עבור חברות הסלולר ויצרניות ציוד התקשורת מהווה סין קרקע פורייה להרחבת עסקיהן. עריה הגדולות של סין מכילות אוכלוסיות בנות מיליונים, והן מפותחות יותר מבחינה כלכלית מאשר האזורים הכפריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully