וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לח"כים למושב החורף: 48 לשכות חדשות, עם שירותים צמודים ומקלחת

צבי זרחיה

27.10.2005 / 7:17

חלוקת הלשכות מעוררת עניין בקרב הח"כים; העדיפות בשיבוץ לחדרים החדשים ניתנה לשרים לשעבר, לח"כים ששכנו בקרוואנים ולח"כים שנמצאים בלשכות מאולתרות בתוך הבניין



עם פתיחתו של מושב החורף בכנסת בשבוע הבא יקבלו 48 חברי כנסת לשכות חדשות באגף החדש שהוקם בכנסת. בכל לשכה שני חדרים - האחד לח"כ והשני לעוזריו, וכן שירותים ומקלחת. עבור הלשכות יירכשו רהיטים, מחשבים וטלפונים חדשים.



חלוקת הלשכות מעוררת עניין בקרב הח"כים, שחלקם לוטשים עיניים למשרדים החדשים. לח"כים הובהר כי העדיפות בשיבוץ לחדרים החדשים ניתנה לשרים לשעבר המכהנים כחברי כנסת ונדרשים לפנות את לשכותיהם בקומת הממשלה במשכן, לח"כים שנשלחו לקרוואנים בחצר המשכן, וכן לחברי כנסת שנמצאים בלשכות קטנות ומאולתרות בתוך הבניין.



אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון, אלה חלק מהח"כים שיזכו לתקוע יתד בלשכות החדשות: השרים לשעבר בנימין נתניהו, עוזי לנדאו, זבולון אורלב, אפי איתם, ובני אלון; סגני השרים מיכאל מלכיאור וזאב בוים; וכן הח"כים עמרי שרון, יולי תמיר, דני יתום, מאיר פרוש, אתי ליבני, אילן ליבוביץ', יוסי פריצקי, רן כהן, משה גפני, נסים זאב, יאיר פרץ, יצחק וקנין, משולם נהרי, אריה אלדד, אליעזר כהן, מרינה סולודקין, דוד טל ועוד.



עלות הקמתו של האגף החדש כולו נאמדת בכרבע מיליארד שקל. האגף כולל גם חדרי ישיבות חדשים לוועדות הכנסת, חדר כושר לרווחת הח"כים ועובדי הכנסת, מקומות עבודה למרכז המידע והמחקר ולנציבות הדורות הבאים ומגרש חניה תת קרקעי (המופעל כבר שנה). הכנסת תקבל לרשותה את 48 לשכות הח"כים בשבוע הבא, ואילו יתר האגפים יושלמו בשנה הקרובה.



הקמת האגף החדש נעשתה על ידי יזם פרטי - חברת "שפיר הנדסה", בשיטת המימון החוץ תקציבי (פי.אף.איי): עם מסירת כל האגף לידי הכנסת, היא תשלם דמי שכירות חודשיים במשך 25 שנה. בתום תקופה זו תועבר הבעלות על האגף לידי הכנסת.



מהכנסת נמסר אתמול כי בשל פתיחת 48 הלשכות החדשות של הח"כים באגף החדש, תקצה הכנסת כ-100 אלף שקל בחודש לעבודות אחזקה וניקיון בלשכות. עוד נמסר כי שיבוץ החדרים נעשה לפי מפתח הסיעות, כאשר כל סיעה קבעה מיהם הח"כים מטעמה שייהנו מהלשכות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully