וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים הזעזועים בהכשרת הישוב חברה לביטוח: סמנכ"ל שיווק ומכירות פוטר מתפקידו

שלומי גולובינסקי

27.10.2005 / 9:34

רונן רוטקופף הספיק לכהן בתפקידו 4 חודשים בלבד, בחברה אליה הגיע מתפקידי ניהול בכירים בחברת הביטוח אריה; פיטורי רוטקופף באים בהמשך להתפטרות המנכ"ל יצחק אוסטשינקי



נמשכים הזעזועים ב חברה לביטוח. רונן רוטקופף, ששימש סמנכ"ל שיווק ומכירות, פוטר אתמול מהחברה הנמצאת בבעלות משפחת נמרודי.



רוטקופף זכה לקדנציה קצרה במיוחד: בהכשרת הישוב הוא החל את כהונתו בחודש יוני האחרון, כלומר לפני 4 חודשים בלבד. פיטורי רוטקופף באים בהמשך להתפטרות המנכ"ל יצחק אוסטשינקי, על רקע חילוקי דיעות עם יו"ר החברה והאיש החזק בה - רוני וייסברג.



מזימון לאסיפת בעלי מניות ששיגרה החברה, עולה כי וייסברג יטול לידיו כפל תפקידים, יו"ר ומנכ"ל, על בסיס אישור האסיפה הכללית.



רוטקופף שימש במשך שנים בתפקידים בכירים בחברת הביטוח אריה, הנמנית על קבוצת כלל ביטוח. תפקידו האחרון שם היה מנהל אגף שיווק ומכירות.



הזעזועים בהכשרת הישוב חברה לביטוח באים על רקע תוצאות כספיות גרועות במיוחד עליהם דיווחה החברה בשני הרבעונים האחרונים. את המחצית הראשונה של 2005 סיימה החברה עם רווח נקי של כ-9 מיליון שקל לעומת כ-14 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני עצמו, נרשמה הרעה בכמעט כל פרמטר פיננסי של החברה, והיא דיווחה על רווח נקי של 2.9 מיליון שקל לעומת רווח של 9.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully