וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מכחישה את הפירסומים על הנפקת אג"ח צפויה בקרוב - "אין שום דבר קונקרטי"

עומר שרביט

27.10.2005 / 10:34

אל על רכשה בתחילת החודש שני מטוסי בואינג 777 תמורת 240 מיליון דולר ואישרה תוכנית אסטרטגית ל-5 השנים הבאות; התוכנית כוללת התמקצעות ביחסי לקוחות, ייעול תהליכים תפעוליים, חדשנות ויוזמה עסקית



חברת מכחישה הבוקר את הפרסום ב"מעריב" לפיו היא מנהלת מגעים עם הבנקים לגבי גיוס אג"ח גדול. החברה אומרת ש"אין שום דבר קונקרטי" והיא לא עומדת בפני הגשת תשקיף.



לאחר התלבטות בין בואינג לאיירבוס, החברה רכשה בתחילת החודש שני מטוסי בואינג תמורת כ-240 מיליון דולר. זאת, בהמשך לתוכנית האסטרטגית עליה הודיעה אל על בחודש שעבר. תוכנית החומש שאושרה בחברה כוללת התמקצעות ביחסי לקוחות, ייעול תהליכים תפעוליים, חדשנות ויוזמה עסקית.



מעבר לקלישאות שיווקיות המופיעות בהודעת החברה לבורסה על התוכנית, מדובר גם על הצטיידות הכוללת השקעה בציוד חדש לקווים ארוכי טווח ורענון צי המטוסים. סעיף זה, של רכישת מטוסים רחבי גוף כמענה לנתיבים הארוכים, כבר מומש.



אל על סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח נקי של 51 מיליון שקל על הכנסות של 3.2 מיליארד שקל. רווח דומה לרמתו אשתקד, אולם הרווחיות ביחס להכנסות ירדה במחצית השנה באופן משמעותי יחסית לשנה הקודמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully