וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס קיבלה את אישור ה-FDA לשווק בארה"ב את מערכת ה-ALUMA לטיפולים אסתטיים

שירלי יום-טוב

27.10.2005 / 11:12

אבנר רז, הנשיא והמנכ"ל: "את התגובות הנלהבות שהתקבלו בכנסים הבינלאומיים האחרונים בהם השתתפה לומניס, אפשר לסכם במשפט אחד - לומניס ביצעה קאמבק מרשים בתחום הטכנולוגי"



חברת לומניס (LUME.PK), הודיעה הבוקר על קבלת אישור FDA למכשיר ה-ALUMA המיועד לטיפולים אסתטיים. לומניס, המתמחה במיכשור מבוסס טכנולוגיות אור ולייזר לטיפולים אסתטיים ורפואיים, תוכל לשווק מעתה את המכשיר בארה"ב. מערכת ה-ALUMA מיועדת לטיפול בקמטים ורפיון העור.



ה-ALUMA משתלבת בנישה הפופולרית של טיפולים המיועדים להצערה של העור. אבנר רז, נשיא ומנכ"ל לומניס, אמר בשבוע שעבר, עם ההודעה על השקת המכשיר, כי הייחוד של המערכת הוא בגלי ה-RF עליהם היא מתבססת, בעוד שרוב מוצריה של לומניס מבוססים על קרני לייזר. "זה מטפל טוב יותר בהידוק, ולומניס היא אמנם לא החברה היחידה בתחום - גם סינרון וחברות נוספות נמצאות שם - אך הייחוד שלנו הוא שימוש בוואקום לשם הידוק העור", הוסיף אז רז, אך לא היה מוכן להתייחס לפוטנציאל ההכנסות של המכשיר.



באחרונה השתתפה לומניס במספר כנסים ותערוכות בתחום הטיפולים האסתטיים, האופטלמיים (בעיניים), והדנטליים. רז אמר כי "בתערוכה בשיקאגו לתחום האופטלמי היתה התלהבות גדולה מהמוצרים שלנו והרבה הרצאות התקיימו בביתן שלנו. שמעתי מכמה אנשים את המשפט 'לומניס חזרה לשוק'. בהודעה היום הוא הוסיף כי "ניתן לסכם את התגובות הנלהבות שהתקבלו בכנסים אלה במשפט אחד - לומניס ביצעה קאמבק מרשים בתחום הטכנולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully