וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ: "אי תשלום שכר עובדי תע"ש עד יום ראשון יביא לשביתה בשבוע הבא"

עינב בן יהודה

27.10.2005 / 11:16

כ-3,000 עובדי החברה היו אמורים לקבל את שכר חודש ספטמבר ב-10 לחודש; הנהלת החברה: נציגות העובדים מטרפדת את מאמצי הנהלת החברה לשלם משכורות לעובדים



יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, הודיע הבוקר לשר האוצר אהוד אולמרט כי אם לא ישלם האוצר את שכר חודש ספטמבר של עובדי תע"ש, יביא פרץ להנהגת ההסתדרות, ביום ראשון, שורה של הצעות להשבתת חלקים נרחבים במשק.



כ-3,000 עובדי תע"ש והחברה הבת עשות אשקלון היו אמורים לקבל את שכר חודש ספטמבר עד ה-10 בחודש. כבר מספר חודשים מקבלים עובדי החברה את שכרם באיחור, וזאת על רקע הקשיים הכספיים בהם נתונה החברה.



"ההסתדרות רואה באי תשלום השכר מאבק עקרוני המאיים על כלל העובדים במשק. עובדי התע"ש לא יישארו בודדים במערכה", אמר פרץ. "שר האוצר מתנהל בצורה שאינה הולמת. לא מספיק שמשרדו אינו משלם את השכר, הוא אינו לוקח אחריות ומתחמק בשיטתיות מטיפול הנושא. בתקופת נתניהו היתה תופעת אי תשלום השכר בעיקר מנת חלקם של גופים ציבוריים חוץ ממשלתיים כמו המרכז לשלטון מקומי והעיריות שלא שילמו והלינו את שכרם של עובדי הרשויות המקומיות. אולמרט שידרג את השיטה האכזרית והאנטי מוסרית והרחיב אותה", הוסיף יו"ר ההסתדרות.



מהנהלת החברה נמסר, כי נציגות העובדים מטרפדת את מאמצי הנהלת החברה לשלם משכורות לעובדים. "משרדי האוצר והביטחון גילו הבנה רבה ונכונות לסייע לתע"ש. בתקופה האחרונה הוזרמו לתע"ש כ-300 מיליון שקל המיועדים בעיקר לתשלום משכורות. בחודש האחרון לא התאפשר לשלם משכורות לעובדים בשל סחבת מכוונת וסרבנות מוצהרת של נציגות העובדים להיכנס למשא ומתן רציני עם האוצר והנהלת החברה. אנו דורשים מנציגות העובדים לזנוח את תקוות השווא וההתנהלות החובבנית שבה הם נוקטים מזה כחצי שנה, ולהיכנס ומשא ומתן אמיתי על תוכנית ההבראה", כך מסרה ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully