וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות שיא ל-DSPG ברבעון השלישי: ההכנסות גדלו ב-20% ל-55.6 מיליון דולר

עומרי כהן

27.10.2005 / 15:13

הרווח הנקי הסתכם ב-10.5 מיליון דולר, או 35 סנט למניה; בוול סטריט ציפו להכנסות של 54.5 מיליון דולר ולרווח של 33 סנט למניה



ספקית שבבי המולטימדיה לתקשורת אלחוטית, DSPG, דיווחה היום על תוצאות שיא ברבעון השלישי של 2005, שעלו על התחזיות בשוק. הכנסות החברה גדלו ברבעון השלישי ב-20% לעומת הרבעון המקביל והגיעו לשיא של 55.6 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי עמד בהתאם לציפיות החברה על 47% מהמחזור, לעומת 49% ברבעון המקביל.



על רקע הגידול בהכנסות ולמרות עלייה של 24% בהוצאות המו"פ, הצליחה החברה להגדיל את הרווח התפעולי ב-4% לעומת הרבעון המקביל לשיא של 10.1 מיליון דולר, כ-18% מסך המכירות.







בשורה התחתונה דיווחה די.אס.פי.ג'י על רווח של 10.5 מיליון דולר (35 סנט למניה), גידול של 7% לעומת הרבעון המקביל. בנטרול רווחי הון שנרשמו בשנים קודמות, מדובר ברווח הנקי הגבוה ביותר שהשיגה די.אס.פי.ג'י מפעילות שוטפת.



האנליסטים, בממוצע, ציפו מהחברה לתוצאות נמוכות יותר שכללו רווח של 35 סנט למניה והכנסות של 54.5 מיליון דולר.



במהלך הרבעון השלישי ביצעה DSPG רכישה חוזרת של 385 אלף מניות, במחיר ממוצע של 24.72 דולר למניה ובסכום כולל של כ-9.5 מיליון דולר. נכון להיום, תוכנית הרכישה החוזרת של מניות, שאושרה על ידי מועצת המנהלים של DSPG, מאפשרת לחברה לבצע רכישות חוזרות של 3.3 מיליון מניות נוספות.



עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר יו"ר DSPG אלי איילון, כי הרבעון השלישי היה רבעון חיובי מאוד עבור החברה. "החלטה שלקחנו בשנה שעברה להרחיב את פעילות המו"פ במידה ניכרת כדי להבטיח את המשך הצמיחה בטווח הארוך, בוצעה על פי המסורת של DSPG, תוך הקפדה רבה על רמת ההוצאות ויעדי הצמיחה שהתווינו. דבר זה איפשר לנו להמשיך ולהגדיל את הרווח התפעולי, למרות העלייה הניכרת בהוצאות המו"פ", ציין איילון.



מנכ"ל DSPG, ינון ברכה, הוסיף כי הכנסות השיא ברבעון הנוכחי נבעו מביקושים ונתח שוק גדלים למוצרי החברה בשוק הצפון-אמריקאי, בשוק האירופי, בו החלה החברה לפעול בשנה האחרונה, וכן בשוק היפאני המקומי, אליו החלה החדירה רק ברבעון השני. "אנו מעודדים מהתגובות בשווקים אלה, והראות שלנו להמשך טובה מאוד", ציין ברכה.



בשיחת הוועידה שתתקיים בעקבות פרסום התוצאות הכספיות, תעדכן החברה את תחזיותיה להמשך השנה וכן תספק תחזית ראשונית לשנת הכספים 2006.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully