וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון מכרה 50 מערכות לטיפולים אסתטיים לרשת המפעילה 17 מרכזים ביוון

שירלי יום-טוב

27.10.2005 / 17:22

סינרון ציינה בהודעה, שהמערכות שלה יחליפו את אלה של לומניס; גורם המעורה בענף: לומניס החליטה להפסיק לספק לרשת היוונית מכשירים כבר לפני כמה שנים בשל בעיות גבייה



חברת , מתחרתה של לומניס בשוק מכשירי הלייזר לטיפולים אסתטיים, הודיעה היום על עסקה חדשה ביוון. סינרון מכרה 50 מערכות לטיפולים אסתטיים ל-New Day - רשת המפעילה 17 מרכזים במדינה.



לכאורה, הודעתה של סינרון אינה חריגה בנוף ההודעות העסקיות, אך היא מעניינת גם בגלל השורה המבשרת על כך שסינרון הולכת להחליף מערכות של לומניס. "50 המערכות החדשות של סינרון יחליפו את הציוד של לומניס המותקן כרגע במרכזים, והציוד ישמש להורדת שיער ולטיפולים להידוק העור", כך ציינה סינרון.



נסיון לברר את העניין עם לומניס העלה חרס, שכן החברה סירבה למסור תגובה בעניין. יחד עם זאת, הערכות שנמסרו מגורם המעורה היטב בענף, מדברות על כך שלא מדובר בהחלטה של הרשת היוונית להחליף את הציוד של לומניס, אלא דווקא מהלך שנבע מהחלטת לומניס להפסיק לספק לה מערכות כבר לפני מספר שנים. אותו גורם מסר כי לומניס הפסיקה את ההתקשרות עם הרשת היוונית בעקבות בעיות במוסר התשלומים שלה וכי למעשה לומניס פועלת כיום לגביית חוב של כמה מיליוני דולרים מאותה הרשת.



סינרון נסחרת כיום לפי שווי שוק של כ-900 מיליון דולר, בעוד לומניס מקרטעת מאחור עם שווי של כ-60 מיליון דולר. מניית סינרון מאבדת בשעה זו כ-1.7% במסחר בוול סטריט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully