וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של טבע ואייווקס אישרו את עסקת המיזוג בין שתי החברות

עומרי כהן

27.10.2005 / 19:08

ביולי הודיעה טבע על רכישת אייווקס תמורת כ-7.4 מיליארד דולר; השלמת העסקה תלויה עדיין בקבלת כל האישורים הרגולטוריים הדרושים; מניית טבע עולה עוד 1.4% לשיא של 38.9 דולר



בעלי המניות של ואייווקס אישרו הערב את עסקת המיזוג ביניהן, באסיפה מיוחדת שכינסה כל אחת משתי החברות. בהודעה משותפת לתקשורת, ציינו מנכ"ל טבע, ישראל מקוב, ויו"ר ומנכ"ל אייווקס, הד"ר פיליפ פרוסט, כי הם מרוצים מהתמיכה הגורפת שקיבלו החברות מבעלי המניות שלהן.



בטבע ובאייווקס הוסיפו, כי החברות ממשיכות לצפות להשלמת המיזוג עד סוף 2005, או לכל המאוחר בתחילת 2006. השלמת העסקה מותנית עדיין בקבלת כל האישורים הרגולטוריים הדרושים.



ביולי האחרון סיכמה טבע על רכישת חברת התרופות האמריקאית אייווקס תמורת כ-7.4 מיליארד דולר בעסקת מזומן ומניות. על פי תנאי העסקה, יוכלו בעלי מניות אייווקס לבחור בין תשלום של 26 דולר במזומן לבין 0.874 מניות של טבע, עבור כל מניה שברשותם. עם זאת, סך התמורה לבעלי אייווקס לא יעלה מעבר ל-50% משווייה הכולל של העסקה.



בתגובה להודעה, מטפסת היום מניית טבע ב-1.4% לשיא חדש של 38.9 דולר, המשקף לענקית הגנריקה הישראלית שווי של 26.4 מיליון דולר


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully