וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימולה תספק כריות אוויר למסוקי הצבא האמריקאי בהיקף של 11 מיליון דולר

שלומי גולובינסקי

27.6.2001 / 14:53

זו הפעם הראשונה שבה יותקנו כריות אוויר בתא הטייס במסוקי הבלקהוק, במטרה להגן על הטייסים במקרה של התרסקות

חברת סימולה , המפתחת מערכות בטיחות, זכתה בחוזה של הצבא האמריקאי בהיקף של 11.1 מיליון דולר. המדובר בשילוב טכנולוגיות ה-AIR BUG שלה בתא הטייס של מסוקי הבלקהוק (UH-60A/L) של חיל האוויר האמריקאי.

במסגרת החוזה, שאמור להתפרש על פני 20 חודשים, תספק סימולה 490 מערכות שיותקנו במסוקים קיימים של הצבא האמריקאי, במקביל לאספקה של חלקי חילוף ושירות תיקונים. כ-3 מיליון דולר מהחוזה החדש אמורים להיכלל עוד השנה בדו"חותיה של סימולה, והיתרה עד מארס 2003.

זו הפעם הראשונה שכריות אוויר מותקנות במסוקים. מחקרים של הצבא האמריקאי העלו כי בכ-80% מתאונות המטוס יש ניצולים פוטנציאלים. לכן האמריקאים מחפשים באופן שיטתי דרכים להקטין את מספר הנפגעים בתאונות מסוק, בעיקר באזור הראש והחלקים העליונים של הגוף.

חברת סימולה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם גידול של 4% בהכנסותיה לרמה של 25.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח, ללא הוצאות חד פעמיות, של 632 אלף דולר ברבעון, 5 סנט למניה, לעומת רווח של 158 אלף דולר, סנט למניה, ברבעון המקביל.

התוצאות המשופרות ברבעון הושגו בעיקר תודות לעליה בהזמנות מהלקוח העיקרי של החברה, יצרנית המכוניות BMW, צמצום בהוצאות וירידה בהוצאות הפחת של החברה.

סימולה מסרה במהלך חודש מארס השנה כי תפטר 60 עובדים, 7.5% מכוח העבודה בחברה וכי במקביל, במטרה להפחית בעלויות, היא מבטלת את תוכניותיה לאיוש 40 משרות חדשות שתוקצבו זה לא מכבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully