וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בת של אלביט מערכות ותאלס קיבלה הזמנה בהיקף של למעלה מחצי מיליארד דולר

עומרי כהן

28.10.2005 / 17:09

ההזמנה - במסגרת פרויקט ה-WATCHKEEPER בבריטניה, עליו דווח לראשונה באוגוסט; ההזמנות יתפרשו על פני 8 שנים; אלביט מערכות תספק לחברה הבת כשליש מערך החוזה הנוכחי



פירות ראשונים לאלביט מערכות מפרויקט ה-WATCHKEEPER בבריטניה. היום דיווחה אלביט מערכות, כי חברה בת משותפת לה ולחברת תאלס AV Tactical Systems Limited (U-TacS) , קיבלה מתאלס הזמנה בהיקף של כ-317 מליון ליש"ט (למעלה מ- 500 מליון דולר), אשר תתפרש על פני כ-8 שנים. ההזמנה היא חלק מהפרויקט כולו, אשר במסגרתו נחתם באוגוסט האחרון חוזה בהיקף של כ-700 מליון ליש"ט, בין משרד ההגנה הבריטי לבין תאלס.



החברה הבת, U-TacS, מיועדת לבצע חלקים עיקריים מהפרויקט עבור תאלס, שמשמשת כקבלן הראשי. מרבית הפעילות של U-TacS תתבצע בבריטניה, והחברה צפויה להעסיק בקבלנות משנה מספר חברות בגודל קטן ובינוני ברחבי בריטניה. אלביט מערכות היא קבלנית המשנה הגדולה ביותר של U-TacS עם כשליש מערך החוזה הנוכחי.



החברה צפויה להעסיק, בשלביה הראשונים, עשרות עובדים, שברובם יהיו עובדים מקומיים. בימים אלו מקימה U-TacSאת מפעלה בעיר לסטר שבבריטניה. בנוסף לביצוע תוכנית ווצ'קיפר, הסכימו אלביט מערכות ותאלס לשווק במשותף פרויקטים נוספים בתחום המל"טים הטקטיים, במדינות אחרות בעולם.



תכנית WATCHKEEPER מיועדת להעניק לצבא הבריטי יכולת חיונית של מודיעין חזותי. התוכנית מתבססת על מערכת המטוס ללא טייס (מל"ט) מסוג הרמס 450 של אלביט מערכות, ומיועדת לספק לצבא הבריטי יכולות מבצעיות נוספות. במסגרת התכנית יסופק ציוד, מערך אימונים ומתקנים שונים. המערכת צפויה להיכנס לשירות החל משנת 2010.



המערכת שתסופק כוללת את המל"ט WK450, הנושא חישני ראיית יום ולילה ומציין מטרות מבוסס לייזר, המקושרים באמצעות עורקי נתונים למערך מרושת של תחנות קרקע, מהם שולטים המפעילים הצבאיים על המשימה הכוללת. תוצרי המודיעין החזותי מחישני האופטיקה והמכ"ם יאפשרו למפקדים בשטח, ליהנות ממידע בזמן אמת.



למל"ט זמן טיסה של למעלה מ-16 שעות ומיועד לאפשר מעקב רצוף אחר המתרחש, בכל שעה ובכל מזג אויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully