וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': חוסר הצמיחה במכירת מוצרים עשוי להכביד על מניית צ'ק פוינט בטווח הקצר

עומרי כהן

28.10.2005 / 19:55

דויטשה בנק: "התוצאות של החברה מאשררות את האמונה שלנו כי המניה נסחרת בשווי אטרקטיווי; ברבעון הרביעי צפוי 11% בהכנסות הנדחות"; גארבן: "צ'ק פוינט מאטה כמו כל חברה אחרת בענף"



בתגובה לפרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של חברת צ'ק פוינט, חזר היום בנק ההשקעות מריל לינץ' על המלצת "קנייה" למניה, עם מחיר יעד של 25 דולר עוד בטרם שיחת הוועידה, שקיימה הנהלת החברה עם האנליסטים.



צ'ק פוינט דיווחה היום על הכנסות של 141.6 מיליון דולר, ועל רווח פרופורמה של 32 סנט למניה, בהתאם לתחזית המעודכנת שמסרה החברה בתחילת אוקטובר. עם זאת, במריל לינץ' ציינו לשלילה את החולשה במכירת רשיונות התוכנה, שהסתכמו ב-645.6 מיליון דולר, וכן את הירידה בשיעור של 6.5% בסעיף ההכנסות הנדחות המאזן, ל-144 מיליון דולר. במריל לינץ' הוסיפו, כי חוסר הצמיחה במכירת המוצרים עשויה להכביד על מניית צ'ק פוינט בטוח הקצר.



מדויטשה בנק התקבלו תגובות חיוביות יותר בנוגע לחברת אבטחת רשתות מידע. "התוצאות של צ'ק פוינט מאשררות את האמונה שלנו כי המניה נסחרת בשווי אטרקטיווי", כתבו האנליסטים. "להערכתנו סבלו עסקי הליבה של צ'ק פוינט מהאטה בצמיחה, אולם המוצרים החדשים, השמירה על ההוצאות וכן מדיניות רכישת המניות החוזרת, תסייע לחברה להציג ב-2006 צמיחה חזקה בשורת הרווח למניה".



בדויטשה בנק מעריכים, כי ברבעון הבא תדווח צ'ק פוינט על גידול של 11% בהכנסות הנדחות, על רקע השפעת התוכנית לחידוש תחזוקת התוכנות, אשר גורמת ללקוחות לעבור מדפוס של רכישת רשיונות לדפוס של רכישת מנויים.



בנוסף העלו האנליסטים את תחזיות הרווח למניה לרבעון הקרוב ולשנה הבאה וחזרו על המלצת "קנייה" לצ'ק פוינט עם מחיר יעד של 27 דולר.



בבית ההשקעות גארבן הגדירו את הרבעון השלישי של צ'ק פוינט כחלש וחזרו על המלצת "מכירה" למניה עם מחיר יעד של 16.5 דולר. "צ'ק פוינט מאיטה כמו כל חברה אחרת בענף. המניה נראית זולה על פי המכפיל, אבל יש לכך סיבות", ציינו בגארבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully