וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים כשאפשר: אם סיסטמס הגישה תשקיף מדף לגיוס של עד 200 מיליון דולר בהנפקת מניות

עומרי כהן

28.10.2005 / 21:57

מניית אם סיסטמס זינקה בכמעט 70% מתחילת יולי; סיימה את יוני עם מזומנים בשווי של 195.7 מיליון דולר; דיווחה לפני כחודשיים על השקעה של 100 מיליון דולר בציוד שבבים



מגייסים כשאפשר, לא כשצריך. את המשפט הנדוש הזה קראתם לא מעט פעמים, אולם קשה שלא לחזור אליו, בכל פעם שחברה מנצלת עליות חדות במניה לצורך גיוס הון נוסף. הפעם הגיע תורה של אם סיסטמס, יצרנית רכיבי הזיכרון מסוג פלאש (זיכרון בלתי נדיף), לנצל זינוק של כמעט 70% במניה מתחילת יולי, לצורך העשרת קופת המזומנים.



היום הגישה אם סיסטמס לרשות ניירות הערך בארה"ב (SEC) תשקיף מדף לגיוס של עד 200 מיליון דולר בהנפקת מניות. תשקיף זה, יאפשר לחברה לגייס את הכסף בהנפקה אחת או יותר של מניות לציבור, וללא מגבלות זמן.



את הרבעון השני של 2005 סיימה אם סיסטמס כשבקופתה מזומנים בשווי של 195.7 מיליון דולר, אולם לפני כחודשיים דיווחה על השקעה של 100 מיליון דולר ברכישת ציוד לייצור שבבים, עבור יצרנית השבבים הקוריאנית - הייניקס סמיקונדקטור. זאת, במטרה להפוך אותה ליצרנית השבבים השלישית של החברה, בנוסף לסמסונג וטושיבה.



תמורת ההשקעה ברכישת ציוד, זכתה אם סיסטמס לכמות מובטחת של שבבים, שתייצר עבורה הייניקס בתנאים מועדפים. במקביל, סיכמו שתי החברות על פיתוח משותף של שבב זיכרון לשוק הטלפונים הניידים.



בתגובה להודעה, יורדת כעת מניית אם סיסטמס ב-1.4% למחיר של 30.7 דולר, המשקף לחברה מכפר סבא שווי של כ-1.1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully