וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"ל האמריקאית סקולסטיק נתקעה עם 2.5 מיליון עותקים של הכרך השישי בסדרת ספרי הארי פוטר

סוכנויות הידיעות

30.10.2005 / 9:11

לאחר מכירות השיא ביממה הראשונה מיהרה להדפיס עוד 2.7 מיליון עותקים - ובסך הכל 13.5 מיליון; סך הכנסותיה של סקולסטיק ממכירות ספרי הסדרה - 600 מיליון דולר, דיווח העיתון "אינדיפנדנט"



סקולסטיק, המו"ל האמריקאית של סדרת ספרי הארי פוטר, נתקעה עם 2.5 מיליון עותקים שלא נמכרו של הכרך השישי בסדרה. כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".



סקולסטיק הדפיסה תחילה 10.8 מיליון עותקים של הספר. עם זאת, לאחר שרשמה שיא של כל הזמנים כאשר מכרה 6.9 מיליון עותקים מהכרך השישי בתוך 24 שעות מהשקתו, מיהרה החברה להדפיס 2.7 מיליון עותקים נוספים. בכך הגיע מספר העותקים שהדפיסה ל-13.5 מיליון.



וכך, למרות ש-11 מיליון עותקים של הספר נמכרו בארה"ב והספר ממשיך להיות במקום השני בטבלת רבי המכר, נותרה החברה עם 2.5 מיליון עותקים שלא נמכרו.



מכירות ספרי הארי פוטר מהווים כ-9% מכלל מכירותיה השנתיות של סקולסטיק בשנים שבהן יוצא כרך חדש של הסדרה. עם זאת, למרות המכירות הערות של ספרי הסדרה, שהכניסו לסקולסטיק 600 מיליון דולר מאז הוצאת הספר הראשון בסדרה בשנת 1998, לא הניבו מכירות אלה רווחים גבוהים במיוחד.



ברבעון הכספים שהסתיים באוגוסט צמצמה סקולסטיק במחצית את הפסדיה ל-21.2 מיליון דולר, הודות למכירות הספר החדש בסדרה. סקולסטיק, המוציאה לאור גם ספרי לימוד, רושמת לרוב הפסד ברבעון הראשון, כיוון שרוב בתי הספר נמצאים בחופש ומכירות ספרי הלימוד וספרי הקריאה יורדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully