וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומסק: האקזיט ה"קטן" של ענקית אבטחת המידע אלדין ושל דני בראל

שלומי גולובינסקי

30.10.2005 / 10:06

על אף תשואה מאכזבת של 7% בלבד בשנה האחרונה, יוצאים חלק מבעלי המניות בחברת אבטחת המידע קומסק לאקזיט; קומסק נסחרת בתל אביב לפי שווי של 62 מיליון שקל



על אף תשואה מאכזבת של 7% בלבד בשנה האחרונה, יוצאים חלק מבעלי המניות בחברת אבטחת המידע קומסק לאקזיט. מהודעה ששיגרה החברה לבורסה עולה, כי שני בעלי מניות מרכזיים שלה חתמו על אופציה למכירת מניות, עם גוף המוגדר כ"אחד החתמים המובילים בשוק ההון".



המוכרים הם דני בראל, אחיו של בעל השליטה בחברה ניסים בראל, שימכור כמיליון מניות המהוות כ-3.5% מהחברה, וחברת אלדין, הנסחרת בנאסד"ק (ולאחרונה גם בתל אביב), שתמכור עד 1.2 מיליון מניות המהוות כ-4.2% ממניות קומסק. המניות יימכרו במחיר של 2.2 שקל - בדומה למחיר שבו פתחו מניות קומסק את השנה, בתוספת 50% מההפרש בין המחיר הזה, למחיר שיקבל החתם שיפיץ את המניות בקרב לקוחותיו.



בסך הכל עתיד בראל האח לקבל כ-2.2 מיליון שקל ואילו אלדין כ-2.6 מיליון שקל - לא סכום משמעותי במיוחד עבור חברה ששווי השוק שלה בנאסד"ק עומד על רבע מיליארד דולר. אלדין מחזיקה כיום ב-7.2% ממניות קומסק, אותם רכשה בתחילת דרכה של החברה באמצע העשור הקודם.



קומסק הנסחרת בתל אביב לפי שווי של 62 מיליון שקל, עוסקת בייעוץ אבטחת מידע ותקשורת. החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם רווח נקי של 889 אלף שקל במחזור של 27 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 2.7 מיליון שקל במחזור של 24 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully