וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיתי קליין מצטרפת כשותפה ומשנה למנכ"ל למשרד יהושע TBWA

איילה צורף

30.10.2005 / 11:18

כך נודע ל-TheMarker; קליין צפויה לקבל אחוזים בודדים מהבעלות על המשרד כבר עם כניסתה לתפקיד; בהמשך היא צפויה להגדיל את חלקה במשרד, ככל שתכהן בתפקיד זמן רב יותר ועל בסיס ביצועיה



דיתי קליין מצטרפת כמשנה למנכ"ל למשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל-TheMarker; עוד נודע כי קליין צפויה לקבל בקרוב אחוזים בבעלות על המשרד.



בתגובה אמר רמי יהושע, "אכן, קליין מצטרפת למשרדנו כמשנה למנכ"ל ואנחנו מאד שמחים על כך".
יהושע סירב להתייחס לשאלת השותפות.



קליין צפויה לקבל אחוזים בודדים מהבעלות על המשרד. בהמשך היא צפויה להגדיל את חלקה במשרד, ככל שהיא תכהן בתפקיד זמן רב יותר, ועל בסיס ביצועיה.



בחודשים האחרונים לא החזיקה קליין בתפקיד כלשהו בענף הפרסום. זאת, לאחר שהתפטרה ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שם כיהנה כראש קבוצה. היא החליטה להתפטר מהמשרד לאחר הגעתו של יעקב קדמי.



הסיבה להתפטרות היתה שלקליין הובטח תפקיד המשנה למנכ"ל, ואילו קדמי סירב לאייש משרה של משנה. עם עזיבתו של קדמי, עלתה האפשרות שקליין תחזור לבאומן, כמשנה של משה גאון ויורם באומן, המחלקים ביניהם את ניהול המשרד.



בחודשים החולפים ניהלה קליין מגעים עם מספר משרדי פרסום, וכעת היא צפויה להשתלב ביהושע. הבעלות על המשרד מתחלקת בין רמי יהושע, (75%) - מנכ"ל המשרד, ובין סוכנות הפרסום הבינלאומית TBWA - המחזיקה ב-25%. ככל הנראה, האחוזים שיעברו לידיה ידוללו מאחזקותיו של יהושע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully