וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: צמרמורות של ליל כל הקדושים

גרג גרינברג

30.10.2005 / 12:09

החלטת הפד לגבי הריבית בארה"ב ביום שלישי ורצף נוסף של דו"חות כלכליים לרבעון השלישי ילוו את וול סטריט בחג האמריקאי המפחיד ביותר בשנה

שבוע המסחר הקרוב מתחיל בחג ליל כל הקדושים בארה"ב, אבל הסוחרים חוששים שצמרמורות של פחד יגיעו דווקא מכיוון הוול סטריט: בשל דו"חות כספיים לרבעון השלישי, אשר עלולים להצביע על פספוסים מצד חברות גדולות, ובעיקר בשל החלטת הריבית של הפד ונתוני התעסוקה לחודש אוקטובר.

ביום שני צפויים להתפרסם הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של חברת הנפט אוקסידנטל פטרוליום ושל יצרנית דגני הבוקר קלוג (סימול K). ביום שני צפויים להתפרסם נתוני הצריכה הפרטית לחודש ספטמבר. כלכלנים בוול סטריט צופים עלייה של 0.5% בצריכה הפרטית. המשכורות בארה"ב צפויות לרשום עלייה של 0.4% בספטמבר.

ביום שלישי יתפרסמו דו"חותיה הכספיים של ענקית הטלקום ויאקום (סימול VIA) ושל ברוקרית הביטוח מארש אנד מקלינן (סימול MMC). כמו כן יתפרסמו דו"חותיה של ענקית מוצרי הצריכה קולגייט-פאלמוליב (סימול CL). ביום שלישי יפורסמו נתוני מכירות המכוניות בחודש אוקטובר, ומדד מנהלי הרכש של מכון ISM לאוקטובר, אשר כלכלנים בוול סטריט צופים כי ירשום ירידה ל-57 נקודות, לעומת 59.4 בספטמבר.

ביום שלישי צפויה להתפרסם החלטת הפדרל רזרב לגבי הריבית בארה"ב. כלכלנים בוול סטריט מסכימים כמעט פה אחד כי הפדרל רזרב יעלה את הריבית בארה"ב בפעם ה-12 ברציפות.

ביום רביעי יתפרסם הדו"ח הכספי לרבעון השלישי של קבוצת קרדי סוויס (סימול CSR) ושל חברת בתי הקזינו לאס וגאס סנדס (סימול LVS).

ביום חמישי, מטר של דו"חות כספיים - למעלה מ-300 חברות יפרסמו את דו"חותיהן, ביניהן חברת הקוסמטיקה רבלון (סימול REV) ויצרנית מוצרי הצריכה שרה לי (סימול SLE). ביום חמישי צפויים להתפרסם נתוני ההזמנות למפעלים בחודש ספטמבר, ומדד מנהלי הרכש במגזר השירותים לחודש אוקטובר.

ביום שישי יתפרסמו נתוני השכר שאינם במגזר החקלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully