וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים בטוחה מצפה לבשורות טובות מליפמן: מחיר היעד עומד על 25 דולר - 18% מעל המחיר בשוק

שירלי יום-טוב

30.10.2005 / 14:35

"לאחר פרסום תוצאות הרבעון השלישי אנו צפויים לקבל עדכונים חיוביים בנוגע לפעילות השוטפת, רכישה חוזרת של מניות וצפי לתוצאות חזקות ברבעון הרביעי"



לקראת פרסום דו"חות הרבעון השלישי של בתחילת השבוע הבא, חזר היום האנליסט רן ישראלי מכלל פיננסים בטוחה על המלצת "תשואת יתר". מחיר היעד שלו עומד על 25 דולר - גבוה ב-18% ממחירה בשוק.



ביום חמישי הודיעה החברה על כך שהוגשה בקשה לביטול התביעה הייצוגית נגדה בישראל. זו הודעה חיובית, אך בארה"ב עדיין עומדות מספר בקשות לתביעה ייצוגית נגד החברה בכל הקשור באזהרה החמורה שהיא שיגרה לשוק לפני כחודש. ישראלי מעריך כי בארה"ב לא יתבטלו התביעות, אך צופה שהן לא יפגעו בפעילות החברה בעתיד, למעט גידול בהוצאות המשפטיות בשנתיים הקרובות.



לאחר אזהרת הרווח העלה ישראלי 2 שאלות: האם חברת ליפמן מסוגלת להתגבר על המשבר שפוקד אותה בימים אלה, והאם הנהלת החברה ראויה לקבל את אמון המשקיעים בשנית? "להערכתנו התשובה על שתי השאלות חיובית. אמנם הנהלת החברה לא היתה ערה לקשיים בפעילות Dione וללא ספק זו תקלה חמורה, אך אותה הנהלה היא גם זו שהפכה את ליפמן לשחקנית דומיננטית בשוק. הביקוש למסופונים לסליקת תשלומים באשראי יגבר, הן בשווקי העולם המפותחים והמתפתחים וליפמן מציגה תוצאות העולות על כל מתחרותיה".



כתוצאה מה"נפילה" של ליפמן בזיהוי הבעיות של דיון, רק שנה לאחר רכישתה, היה ברור כי הנהלת החברה תשקול מחדש את מדיניות המיזוגים והרכישות שלה. ישראלי מעריך שעם 120 מיליון דולר בקופה תשקול החברה כעת רכישה חוזרת של מניות, כאקט של הבעת אמון בתוצאות הכספיות בעתיד.



בסוף ספטמבר הזהירה ליפמן מפני ירידה חדה בהכנסות וברווחים ב-2005. התחזית של כלל פיננסים בטוחה לרבעון הרביעי עומדת על הכנסות של 51 מיליון דולר ורווח נקי של 19 סנט למניה. ברבעון הרביעי צופה האנליסט הכנסות של 69 מיליון דולר ורווח נקי של 26 סנט למניה. "להערכתנו, לאחר פרסום תוצאות הרבעון השלישי אנו צפויים לעדכונים חיוביים מהחברה בנוגע לפעילות השוטפת, רכישה חוזרת של מניות וציפיות לתוצאות חזקות ברבעון הרביעי - בהתאם למסורת החברה. כל אלו יחזירו למניית החברה מומנטום חיובי, שצפוי להניב תשואה עודפת על מדדי המניות העיקריים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully