וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל השקיעה 2.2 מיליון דולר בפרסום לפני החגים - כפול מרשת הריבוע הכחול

איילה צורף

30.10.2005 / 17:00

השקעת שופרסל בפרסום בספטמבר הגיעה למחצית מהיקף הפעילות של גיתם BBDO באותו החודש; מקאן אריקסון ובאומן-בר מובילים את טבלת משרדי הפרסום החודשית עם פעילות בכ-7.5 מיליון דולר כל אחד



2.2 מיליון דולר - זה הסכום אותו השקיעה רשת בפרסום בחודש ספטמבר, החודש שלפני החגים. שופרסל, שלרוב מדורגת במקום העשירי ומטה בטבלת המפרסמים הגדולים בכל חודש, מוקמה בספטמבר במקום הראשון. רשת , המתחרה העיקרית שלה, השקיעה באותו החודש 1.3 מיליון דולר, כמעט חצי מהסכום.



השקעות שופרסל בפרסום הזניקו את גיתם BBDO, משרד הפרסום שלה, למקום החמישי בדירוג משרדי הפרסום בספטמבר. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפעילות של גיתם בחודש זה עמד על כ-4.4 מיליון דולר (במחירים ריאליים), שמחציתם ההשקעות של שופרסל בפרסום. בסה"כ השקיעו כלל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות כ-8 מיליון דולר בפרסום בחודש ספטמבר, חודש החגים, ומדובר בהשקעות כפולות מאשר בחודש רגיל.



הוצאות הפרסום החודשיות של תנובה וסלקום הובילו את מקאן אריקסון למקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של חודש ספטמבר. קמפיין ה-I-mode של סלקום הוא הקמפיין הגדול ביותר בספטמבר, עם השקעה של כ-800 אלף דולר בחודש הראשון לעלייתו לאוויר. קמפיין Shock (השוקו החדש של תנובה) הוא הקמפיין השני בגודלו בחודש זה, עם השקעה של כ-730 אלף דולר. מקאן אריקסון סיים את החודש עם פעילות המוערכת על ידי יפעת בקרת פרסום ב-7.55 מיליון דולר.



פעילות בהיקף דומה באותו החודש יש לבאומן-בר-ריבנאי, כ-7.33 מיליון דולר. במקרה של באומן-בר-ריבנאי, מדובר במספר חברות מפרסמות גדולות, שהוצאות הפרסום לקראת תקופת החגים: מנתוני יפעת עולה כי סופר פארם השקיעה כמיליון דולר בפרסום בספטמבר, שקם אלקטריק השקיעו כ-600 אלף דולר, רשת ace השקיעה כ-650 אלף דולר, וברק השקיעה כ-520 אלף דולר בפרסום. לקוחות אלו הם אלו שהגדילו את פעילות של באומן-בר-ריבנאי.



באומן-בר הצליח לשמור על היקף פעילות מרשים, בהתחשב בעובדה שאחד המפרסמים הגדולים שלו - פלאפון - לא פירסם כמעט כלל בחודש זה, לעומת פרטנר וסלקום, המדורגות במקום השלישי והשישי בטבלת המפרסמים הגדולים, עם הוצאה של 1.77 מיליון דולר ו-1.42 מיליון דולר (בהתאמה).



גם אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון הציגו פעילות מקיפה בפרסום בחודש החולף, עם היקף של של כ-6 מיליון דולר כל אחד. פרט למשרדים הללו, יתר משרדי הפרסום הגדולים לא הצליחו לייצר פעילות גדולה בספטמבר.



קמפיין בזק בתחום האינטרנט המהיר, שהיה הקמפיין השלישי בגודלו בספטמבר, לא הצליח לייצר ליהושע קפיצה כלשהיא בפעילות, ומשרד סיים את החודש עם היקף של 3.4 מיליון דולר. גם גלר נסיס, ראובני-פרידן ופובליסיס-אריאלי לא הפגינו נוכחות גדולה במדיה, עם היקפים של כ-2.5 מיליון דולר לכל משרד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully