וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABS קפיטל פרטנרס השלימה גיוס של 450 מיליון דולר לקרן רביעית

סוכנויות הידיעות

27.6.2001 / 18:47

קבוצת השקעות ההון סיכון האמריקאית השקיעה בעבר בסטארט אפ הישראלי SoftWatch

קבוצת השקעות ההון סיכון האמריקאית, ABS קפיטל פרטנרס, השלימה גיוס של 450 מיליון דולר לקרן רביעית, וכעת מגיע הסכום שמנהלת הקרן ל-1.4 מיליארד דולר.

המנהל השותף של הקרן, דון הב, אמר כי בדומה לקרנות הקודמות של הקבוצה, צפויה הקרן הרביעית של ABS להשקיע בחברות תוכנה, שירותים ותשתיות הנמצאות באמצע שלב פיתוח המוצר או לקראת סופו.

הב הוסיף כי הקרן לא תשקיע בחברות סטארט אפ, וכי ההכנסה השנתית של חברות שהקרן תשקיע בהן תהיה בטווח של 10-100 מיליון דולר. השקעות הקרן בחברות יהיו בטווח של 10-40 מיליון דולר, כאשר בדרך כלל ABS היא שתוביל את סבב הגיוס ותמנה מועמד טעמה למועצת המנהלים של החברה, אמר הב.

בין הגורמים שהשקיעו בקרן הרביעית, והשקיעו בעבר בקרנות של ABS: קרן הפנסיה של מדינת פנסילווניה, קרן הפנסיה של מחוז סאן פרנסיסקו ו-Wellcome Trust. בין המשקיעים החדשים בקרן: מועצת ההשקעות של מדינת אילינוי, לשכת הפיצויים לעובדים של מדינת אוהיו, אוניברסיטת וושינגטון, אוניברסיטת ג'ון הופקינס, ו-Partners Healthcare System.

במקביל לסגירת הקרן החדשה, הודיעה ABS כי השקיעה 35 מיליון דולר בשתי חברות מתוך תיק ההשקעות שלה: Broadbeam Corporation ו-YOUcentric.

ABS השקיעה בעבר בסטארט אפ הישראלי סופטווץ' (SoftWatch) במסגרת סבב גיוס הון בסכום של 20 מיליון דולר בו השתתפו גם קרנות הון הסיכון ורבורג, פינקוס אקוויטי פרטנרס ומשקיעים קיימים בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully