וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנים לאחר הרצח - יגאל עמיר מתכוון לבקש משפט חוזר

יובל אזולאי

31.10.2005 / 7:27

התובעת במשפטו של עמיר, עו"ד פנינה גיא, טענה בראיון רדיו כי מותו של רבין נגרם מפגיעת הקליע השלישי בגופו - שנורה מטווח קרוב מאוד; אחיו של עמיר, אמיתי: "יגאל טוען שהוא לא ירה את הכדור השלישי"



חמישה ימים לפני ציון יום השנה העשירי לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, מתכוון רוצחו השפוט למאסר עולם, יגאל עמיר, לדרוש משפט חוזר.



באתר האינטרנט שמנהלת בת זוגו של עמיר, לריסה טרימבובלר, פורסם אתמול כי עמיר דורש להישפט מחדש בעקבות טענות של התובעת במשפטו, עו"ד פנינה גיא, אתמול בראיון רדיו, לפיהן מותו של רבין נגרם מפגיעת הקליע השלישי בגופו - שנורה מטווח קרוב מאוד.



אחיו של עמיר, אמיתי, אמר אתמול, "יגאל טוען שהוא לא ירה את הכדור השלישי מטווח אפס, ולכן הוא דורש משפט חוזר. הוא רוצה לפתוח מחדש במשפט את הדו"ח הבליסטי שנערך זמן קצר אחרי המקרה. אחי אומר שלא ניתן היה לירות את הכדור השלישי מטווח אפס, כי רבין רק הלך והתרחק ממנו במהלך הירי".



לטענת אמיתי עמיר, מדובר במידע "חדש ומפתיע" שלא הוצג עד כה, גם לא במהלך המשפט, ועל פיו קיימת כוונה לדרוש משפט חוזר. על עמיר יהיה לפנות לנשיא בית המשפט העליון - והוא, או אחד משופטי בית המשפט העליון, יכריעו אם להיעתר לבקשה.



בתוך כך, מנסים בני משפחתו של עמיר להחתים עצומה וירטואלית הקוראת לשחרורו ולשחרור אחיו, חגיעמיר. באתר, ששמו "פתחון פה", מכונה רבין "פושע", ובהקשר אליו נכתב: "עבירה שנעשית לעבר פושע מחייבת ענישה פחותה מעבירה הנעשית כלפי איש מן השורה". עוד נטען בעצומה, כי בעשר שנות מאסר בתנאי בידוד ובתנאים "מחפירים" יש די כדי להעניש על הפרת חוקי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully