וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסדי כרומטיס - רפי גידרון ואורני פטרושקה - הקימו חברת השקעות בננו-טכנולוגיה

עודד חרמוני

31.10.2005 / 8:34

את ההשקעה בגיוס הראשון ביצעה קרן ההון סיכון פיטנגו; גדרון ופטרושקה ייסדו ומכרו בעבר את חברת סקורפיון ל-USRobotics ואת חברת כרומטיס ללוסנט בעסקת מניות בהיקף של 4.7 מיליארד דולר



צמד היזמים המיליונרים - רפי גדרון ואורני פטרושקה, השלימו אתמול את סבב גיוס ההון החיצוני הראשון לחברת היזמות החדשה שהקימו - פרולוג. את ההשקעה בגיוס הראשון ביצעה קרן ההון סיכון פיטנגו. גדרון ופטרושקה ייסדו ומכרו בעבר את חברת סקורפיון ל-USRobotics ואת חברת כרומטיס ללוסנט בעסקת מניות בהיקף של 4.7 מיליארד דולר - חברה שפעילותה הופסקה כשנה לאחר מכן.



פרולוג היא שילוב בין חברת השקעות לחממה טכנולוגית, שהקימו גדרון ופטרושקה ביחד עם אלברט אולייר ונמרוד גור. החברה הוקמה למטרת השקעות בתחומי טכנולוגיה שונים, תוך התמקדות בתחום הננו-טכנולוגיה - תחום שזוכה לכותרות רבות אך למעט מאוד השקעות. למרות מאות מיליוני הדולרים שבכיסיהם של יזמי החברה, הם מגייסים הון לחברות ממקורות נוספים - פיננסים ואסטרטגיים - כדי לקדם את החברות. בשלב זה, פרולוג השקיעה בחברת ננו- טכנולוגיה אחת.



גדרון: "אנו מתמקדים בטכנולוגיות חדשניות עם תשומת לב מיוחדת לתחום הננו-טכנולוגיה, הצפוי להיות התחום המוביל בחזית הקדמה הטכנולוגית בעשורים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully