וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק נכנסת לשוק השניצלים המוכנים

סיון קלינגבייל

31.10.2005 / 9:05

כך נודע ל-TheMarker; היקף שוק השניצלים בישראל מוערך ב-220 מיליון שקל בשנה, מהם כ-150 מיליון שקל בקטגוריית המוצרים הקפואים



חברת זוגלובק מפתחת מוצרי עוף מוכנים (קפואים ומצוננים) במטרה להיכנס לשוק השניצלים המוכנים לבישול - כך נודע ל-TheMarker. החברה נמצאת בשלב עיצוב האריזות למוצר החדש.



היקף שוק השניצלים בישראל מוערך ב-220 מיליון שקל בשנה, מהם כ-150 מיליון שקל בקטגוריית המוצרים הקפואים. לפי נתוני חברת המחקר איי סי נילסן לספטמבר 2005 מצטבר כספי - שוק מוצרי העוף המוכנים מתחלק בין מאמא עוף של תנובה (64.2% - מהם 31% מצונן ו-33.2% קפוא), עוף טוב (31.3%) ואחרים (4.5%).



על אף גודלו של השוק והפופולריות של מוצרי העוף בישראל, הניסיון האחרון להיכנס לקטגוריה היה בספטמבר 2003, כאשר טיבון ויל של נטו השקיעה 2.5 מיליון דולר בהשקת שניצלים מוכנים. לפי נתוני איי סי נילסן נתח השוק של טיבון ויל בספטמבר היה מתחת ל-2%.



בתחילת 2005 השקיעה עוף טוב 10 מיליון שקל במיתוג מחדש של מוצרי העוף המעובדים שלה, במטרה להחזיר לחברה את הבכורה בשוק השניצלים המעובדים. במסגרת המהלך מחקה החברה את המותגים הוד לבן ומילי.



זוגלובק פועלת בתחום מוצרי הבשר והעוף המעובדים, תחום מוצרי הטבע והמאפים. בתחום הבשר והעוף משווקת החברה נקניקים, פסטרמה, נקניקיות ובשר מעושן. כמו כן, מיוצרים סטייקים, המבורגר, קבב, שישליק, בשר טחון, שווארמה וקציצות וסדרת מוצרי עוף במותג "על האש". בתחום מוצרי הטבע משווקת החברה את המותג "זוגלובק טבע" הכולל מוצרים מהצומח כמו שניצלים, מוצרים דמויי בשר, חטיפים ובהם גם סדרת טופו טבע. סדרת "טופוטבע" כוללת שניצלים, קציצות ונקניקיות צמחיים על בסיס טופו. בתחום מוצרי המאפה משווקת החברה את סדרת מוצרי "זוגלובק מהתנור באהבה", הכוללת את הפיצות החדשות, בורקס במילויים שונים, ג'חנון, מלאווח, בצק עלים מרודד ונקניקיות בבצק.



בתחילת השנה מונה בועז צפריר למנכ"ל זוגלובק. צפריר החליף בתפקיד את ראובן משכית שכיהן במשך 40 שנה כמנכ"ל החברה. מינויו של צפריר היה כחלק מהסדר של ארבעת בתי האב השותפים בזוגלובק במטרה להביא לסיום חמש שנים של סכסוכים משפחתיים אשר הקשו על ניהול החברה.



דובר זוגלובק אמר בתגובה כי הנושא כלל לא נבדק ולא עלה לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully