וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות אסיה רשמו את העלייה הגדולה ביותר החודש; טוקיו עלתה ב-2%, סיאול הוסיפה 1.5%

הדר תדמור

31.10.2005 / 9:40

העלייה בבורסות אסיה - על רקע פרסום דו"חות חיוביים של חברות, ביניהן מצושיטה אלקטרוניקס, ועל רקע העלאת תחזיות רווח של חברות, ביניהן טויוטה



שוקי המניות באסיה רשמו את העלייה הגדולה ביותר שלהם החודש, על רקע פרסום דו"חות כספיים חיוביים של חברות כמו מצושיטה אלקטרוניקס. טוקיו עלתה ב-2%, סיאול הוסיפה 1.5%; הונג קונג עולה ב-0.8%.



הבנק המרכזי של יפאן העריך כי שבע שנות דפלציה במדינה יגיעו לסיומן כבר בשנת הכספים הנוכחית. הבנק המרכזי של יפאן בחר היום שלא להעלות את שיעור הריבית במדינה ולהשאיר את הריבית ברמה הקרובה ל-0%. זאת, כדי להמשיך ולעודד את הכלכלה המקומית ולסייע לה לסיים את אותן שנות דפלציה.



מצושיטה אלקטרוניקס, יצרנית מוצרי האלקטרוניקה לצרכן הגדולה בעולם, עלתה ב-9% לאחר שדיווחה על עלייה של 32% ברווחיה ל-31 מיליארד ין (268 מיליון דולר) ברבעון השלישי, והיכתה את תחזיות האנליסטים.



חברת פאנוק היפאנית, יצרנית הרובוטים לתעשייה הגדולה ביפאן, עלתה ב-5.2% לאחר שהעלתה את תחזית הרווח שלה לשנת 2005. החברה חוזה עלייה של 14% ברווחיה ב-2005 לעומת 2004, ועלייה של 9.3% בהכנסותיה.



מניית טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם לפי שווי שוק, עלתה ב-2.7%, לאחר שהעיתון היפאני "ניהון קייזי" דיווח כי יצרנית המכוניות תרשום כנראה, שיא ברווח תפעולי בשנת הכספים של החברה שתסתיים במארס 2006. בעקבות טויוטה, עולה גם מניית יצרנית המכוניות הדרום קוריאנית יונדאי ב-2.4%.



עלייה נרשמה במניות מגזר השבבים באסיה. מניית צ'רטרד, יצרנית השבבים הסינגפורית, עלתה ב-3.8%. מניית טיוואן סמיקונדקטורס עלתה ב-3.2%. מניית יצרנית השבבים הדרום קוריאנית הייניקס עלתה ב-0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully