וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיקם כהן מחפש ריגוש חדש

TheMarker

31.10.2005 / 10:20

בשוק ההון מעריכים כי כהן מקדם את היוזמה לרכישת פרטנר על ידי חברות הכבלים ■ מינוי רוני בר-און לתפקיד שר התמ"ת העלה שאלה מה יעלה בגורל רעייתו, בינה בר-און, המכהנת בתפקיד בכיר בתמ"ת ■ אייל פלד מחפש בית חדש ■ שנתיים לאחר פרשת רמדיה מונה המנכ



מאת ערן גבאי, אורה קורן, בועז גריילסמר, סיון קלינגבייל, חיים ביאור ושלומי גולובינסקי



המעורבים במגעים לעסקת פרטנר והכבלים ממעטים למסור פרטים וקשה לדעת מי יזם את הפגישות. אבל בשוק ההון לא מתקשים להצביע על המרוויח הגדול מעסקה כזו, אם תצא לפועל: מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן. זה שנתיים מחפש כהן, שהגיע כמעט לכל הישג אפשרי בענף התקשורת, ריגוש חדש: הוא בחן מינוי למנהל רכישה והשבחה של חברות סלולר באירופה מטעם האצ'יסון, החברה האם של פרטנר, ולאחר מכן כך קיווה לעמוד בראש חברת תקשורת שתקום לאחר שפרטנר תרכוש את חברות הכבלים. עכשיו, מעריכים בשוק ההון, מקדם כהן את היוזמה לרכישת פרטנר על ידי חברות הכבלים.



הסיכויים להשלמת העסקה קטנים ביותר אבל אם תעלה יפה עשוי כהן לקבל בונוס של עשרות מיליוני דולרים כעמלת תיווך, להגשים את חלומו לעמוד בראש חברת תקשורת משולבת ולראות לנוחי דנקנר ולחיים סבן את הלבן בעיניים. אפשר להניח שכהן פועל בתיאום מלא עם בעלי השליטה בפרטנר, האצ'יסון. כהן נהנה ממעמד איתן בהאצ'יסון ובעלי הבית מאפשרים לו לקחת מדי פעם את פרטנר לסיבוב קצר בעיר כדי להרשים קונים פטונציאליים.



מחכה לו במשרד

המינוי של רוני בר-און לתפקיד שר התמ"ת העלה את השאלה מה יעלה בגורלה של רעייתו, בינה בר-און, המכהנת כראש הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי (רשפ"ת) בתמ"ת. בר-און בתגובה: "אני נשארת בתפקיד. המינוי שלי הוא מינוי של הממשלה. הממשלה גם קבעה את הדרגה שלי - של מנכ"ל - כך שהוא לא יכול לקדם אותי. גם הנסיעות והמכרזים שלי מאושרים על ידי הגופים הרלוונטיים בתמ"ת. אני כפופה למנכ"ל התמ"ת. אם תהיה בעיה, היועץ המשפטי לממשלה יורה לי מה לעשות".



לאן נוסע פלד



לאחר מסיבות הפרידה של טלעד, שנמשכו לאורך כל הסופשבוע, נותר לברר מי מכוכבי טלעד נותר מחוסר עבודה. הטאלנט הבולט מבין מחוסרי העבודה הוא אייל פלד, מגיש "מסע עולמי". פלד, בנו של המנכ"ל לשעבר עוזי פלד, לא מיהר למצוא לעצמו בית טלוויזיוני חדש. מקורביו מספרים כי ארבעה גופי טלוויזיה שונים פנו אליו והציעו לו להצטרף לשורותיהם. ההתלבטות העיקרית של פלד היא כנראה בין זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת. בימים הקרובים יחליט פלד לאן יטייל בעונה הבאה. הטאלנטים הנותרים הם מגישי תוכנית הבוקר, ירדנה ארזי ודב גילהר. ארזי, על פי דווחים עדכניים, תצטרף כנראה לערוץ 1 ותמלא את מקומו של יהורם גאון. גילהר, המחוזר גם הוא על ידי הערוץ הממלכתי, לא החליט עדיין על המשך דרכו.



גידי לנדסברג - מרמדיה לסולבר



שנתיים לאחר פרשת רמדיה מונה בשבוע שעבר גידי לנדסברג, לשעבר מנכ"ל היינץ-רמדיה, למנכ"ל חטיבת המיוחדים בחברת סולבר. לנדסברג ניהל את רמדיה בעת שמחסור בוויטמין B1 בתחליף החלב הצמחי שלה גרם למותם של שני תינוקות ולפגיעה קשה ב-15 תינוקות. הוא היה אחד מהנחקרים בפרשה זו, ובעבר טענו במשטרה כי ייתכן שיעמוד לדין. עד עתה לא הוגשו כתבי אישוםבפרשה.בתחילת 2005 פורסם כי לנדסברג תובע 3 מיליון שקל בגלל פיטוריו. לטענתו, החברה הבטיחה לו שיועסק עד אפריל 2006 וכי שכרו יועלה. בנוסף מונה אסף גדיש למנכ"ל חטיבת הקומודיטיס בסולבר.



הימורים בנסיכה



חברת ההימורים באינטרנט 888 שכרה בסוף השבוע את מלון הנסיכה באילת לאירוע גיבוש לכ-350 עובדי החברה בישראל ובני הזוג שלהם. צוות ההווי הקבוע של המלון הוחלף בצוות משודרג בכיכובם של שלמה ארצי ועידן רייכל. היה בינגו.



ריבלין על הספסל



הבדרן ספי ריבלין (59), החל אתמול את דרכו כסטודנט למשפטים מן המניין במסלול האקדמי של המכללה למינהל. הבדרן נראה חדור מוטיבציה והתרגשות בעוד שחבריו לספסל הלימודים נראו מופתעים מהצטרפות כוכב ילדותם לשורותיהם. ריבלין סיפר שבתו היא עורכת דין והוא רוצה ללמוד כדי שיוכל להבין אותה בארוחות ימי שישי.



בכירי בנק ישראל במעוז הפועלים



לראשונה זה עשרות שנים הגיעו לבית הוועד הפועל של ההסתדרות נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר וכל צמרת הבנק. ביקורו של פישר במעוז העובדים מסיים תקופה ארוכה של יחסים בעיתיים, ולעתים גם קשים, בין הנהלת בנק ישראל לבין אנשי ההסתדרות וחברי ועד העובדים. היחסים בין הצדדים היו עכורים במיוחד בתקופת נגידותו של דוד קליין.למארח, יו"ר ההסתדרות עמיר פרץ, אמר פישר: "אם הבעיה שלך היתה להביא את יו"ר הוועד רפי לנקרי ואותי לאותו מקום, אז חייך קלים. אנו עובדים בהרמוניה ואני מקווה שנגיע בקרוב להסכמים".



כרמי פורשת מלאומי



הדוברת הוותיקה של בנק לאומי, ריקי כרמי, פורשת מתפקידה. כרמי יצאה כבר לפני כמה חודשים לחופשת לידה ובמקומה מונה כמחליף זמני יואב פולס. ואולם לאחר שהאריכה את חופשת הלידה נודע כי כרמי לא תחזור לתפקידה הקודם. בשלב זה עדין לא ברור אם פולס יזכה למינוי של קבע ובאיזה תפקיד תשתלב כרמי בבנק.



עוברים



רון אילון, סמנכ"ל הכספים של בזק, קודם לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת בזק. אילון יהיה, בנוסף לתפקידו כמנהל כספים ראשי בבזק, גם המנהל הפיננסי הראשי בקבוצה כולה. אילון מחליף את אבי פתיר שפרש לאחרונה מתפקיד המשנה למנכ"ל בעקבות חילופי השליטה בחברה.



מינויים בהכשרת הישוב ביטוח: עודד בנימין מונה למשנה למנכ"ל ודני רייך מונה למנהל אגף השיווק והמכירות.



אריה רימיני מונה לסמנכ"ל חטיבת IT בטלדור. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מערכות מידע בבזק בינלאומי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully