וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' השיקה פתרון חדש ומכרה ארבע מערכות באירופה ובארה"ב בחצי מיליון דולר

שירלי יום-טוב

31.10.2005 / 10:48

פתרון ה-eFLOW Ability מאפשר אינטגרציה לתוך מערכת ה-ERP של SAP; סמנכ"ל השיווק: "הצגנו כבר את המערכת למשתמשי SAP והתגובות מאוד חמות"; המניה איבדה 13% בשנה האחרונה



אחת ההכרזות האופנתיות בקרב חברות טכנולוגיה בשנה האחרונה היא - "אנחנו עוברים להיות חברה של פתרונות ולא רק של מוצרים". הכרזה כזו שמענו לא אחת מענקית הבילינג אמדוקס, מחברת פתרונות האבטחה צ'ק פוינט ומחברת ציוד התקשורת אי.סי.איי. גם חברת הקטנה רוצה להפוך לחברת פתרונות ובדרך לשם, היא תשחררר בימים הקרובים הודעה משמעותית מבחינתה.



טופ אימאג', המתמחה בפתרונות לסליקת מסמכים בארגונים, תודיע השבוע על השקת ה-eFLOW Ability - מודול חדש המאפשר אינטגרציה של מערכת ה-eFLOW לתוך מערכות של SAP, המטפלות בתהליך אישור ותשלום חשבוניות בארגון.



גדעון שמואל, סמנכ"ל מכירות ושיווק בטופ אימאג', אומר כי המודול החדש מכניס את החברה לשני שלבים נוספים בתהליך הטיפול בחשבוניות. "עד היום טופ אימאג' עסקה בעיקר בעיבוד יעיל של החשבונית לתוך מערכת המחשוב של הארגון ובדיקת נתוני החשבונית מול מערכות שונות בארגון. חוסר התאמה היה מחייב כניסה ידנית למערכת ה-ERP של הארגון, בדיקה מחדש ואישור ידני. המוצר החדש כולל מסך שמותקן בתוך מערכת ה-ERP. כשאין התאמה בין החשבונית לנתונים במערכת, הוא מאפשר 'שאיבת' מידע מתוך ה-ERP ואישור מהיר של החשבונית או תיקון הנתונים השגויים".



לדברי שמואל, טופ אימאג' כבר מכרה ארבע מערכות כאלה ללקוחות חדשים בצרפת, גרמניה, שווייץ וארה"ב. מחירה הממוצע של מערכת עומד על 150 אלף דולר ושמואל העריך את ארבעת הפרויקטים בחצי מיליון דולר. "הצגנו כבר את המערכת למשתמשי SAP והתגובות מאוד חמות. אנחנו עושים מאמצים להיכנס לתחום ה-SAP ומגייסים אנשים המתמחים בכך. נציג ללקוחות קיימים שדרוג של המערכות שנרכשו בעבר בעלות שבין 30 ל-100 אלף דולר". שמואל הוסיף, כי החברה תכלול מכירות של המודול החדש בתחזיות שלה לשנת 2006.



טופ אימאג' נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 23 מיליון דולר בעקבות ירידה של 13% בערך המניה בשנה האחרונה. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות שיא של 4 מיליון דולר ועברה לרווח נקי סמלי של 57 אלף דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully