וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק מעלה את ההמלצה על ישראל בשווקים "לתשואת יתר"

נתן שבע

31.10.2005 / 10:42

בדויטשה בנק מציינים כי הם מעודדים מאוד מנתוני הצמיחה של ישראל, שעברו תפנית ונשענים על נתוני הכלכלה ■ בנוסף, מוסיפים בדויטשה את מניית הפועלים כאחת המניות המובילות ■ דויטשה מחזירים את טבע ואת צ'ק פוינט ל"רשימת המפתח" ומורידים שתי מניות טכנולוגיה



דויטשה בנק יוצא בהמלצה חמה על ישראל. הבנק מציין בסקירה שהעניק ללקוחותיו ביום שישי כי השוק בישראל אטרקטיווי נסחר באופן דפינסיווי יחסית ולכן הוא מעלה את משקלו בתיק ההשקעות הבין לאומיות לתשואת יתר.



בדויטשה בנק מציינים כי הם מעודדים מאוד מנתוני הצמיחה של ישראל שעברו תפנית כשבנוסף רואים בדויטשה את מניית כאחת המניות המועדפות לרכישה.



בדויטשה בנק מעריכים כי מנובמבר השוק יתמקד בעיקר בניסיון להעביר את התקציב ובנתוני הכלכלה שימשיכו להתפרסם. בדויטשה מעריכים עוד כי בחירתו של פרס להנהגת העבודה תאפשר להעביר את התקציב, דבר שיאריך את ימיה של הממשלה לפחות עד אמצע-סוף 2006. פוקוס נוסף יהיה על תוצאות הרבעון השלישי. תוצאות ראשונות מראות על "עתיד מעורב" בסקטור הטכנולוגיה ומצפים לתוצאות חיוביות בסקטור הבנקים ובקרב מניות הכימיה.



האיום העיקרי על השוק עצמו דווקא תלוי בגורמים חיצוניים, כותבים בדויטשה.



דויטשה מחזירים את ואת ל"רשימת המפתח" ומורידים שתי מניות טכנולוגיה קטנות יותר - את ו, וכמו כן את . בדויטשה מאמינים כי ב-2007-2006 צפויות תוצאות טובות לטבע ולסקטור כולו. בדויטשה לא מוצאים "טריגר" לפריצה מיידית לצ'ק פוינט, אבל מצפים שם לצמיחה שתתבסס על מו"פ. עוד מדגישים בבנק את הפועלים, שנסחרת במחיר אטרקטיווי ושתיהנה מהצמיחה של המשק. כמו כן, הם עדיין מביעים אופטימיות לגבי .



את נייס ואת ליפמן הורידו מהרשימה בדויטשה בשל הסיכון הקיים בהן, אך הותירו להן המלצת "קנייה". את לאומי הורידו מהרשימה, בין היתר, בשל ההמתנה להפרטה. גם לגביה נותרת המלצת "קנייה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully