וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אורכית מזנקת ב-31%

עומרי כהן

31.10.2005 / 23:07

צופה צמיחה של 25% במכירות ללקוחות קיימים ב-2006. אודיוקודס מוסיפה 0.8% לקראת פרסום הדו"חות לאחר הסגירה

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים. מדד נאסד"ק עולה ב-0.5% ומדד דאו ג'ונס מוסיף 0.3%. בקרב המניות הישראליות בולטת אורכית בזינוק של 31%, לאחר שהחברה פירסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי, אשר עלו על התחזיות המוקדמות וסיפקה תחזיות צמיחה מעודדות לרבעון הרביעי ול-2006. אודיוקודס מוסיפה 0.8% לקראת פרסום דו"חותיה לאחר הסגירה. טבע עולה ב-0.3%.

סקירת טרום מסחר

את השבוע שעבר סיימו המדדים המובילים בוול סטריט בעליות שערים ונראה כי הן צפויות להמשיך היום בתחילת המסחר. לפי חברת המחקר תומסון פיננשל, 65% מ-348 חברות מתוך מדד S&P 500 עקפו את התחזיות המוקדמות לגביהן. ציפיות להמשך דיווחים טובים היום דוחפות את השווקים מעלה טרם המסחר. גם מחירי הנפט, שיורדים כאחוז למחיר 60.6 דולר, משרים אווירה חיובית.כשעתיים לפני תחילת המסחר מצביעים החוזים על עליות קלות במדד נאסד"ק ובמדד ה-S&P 500 בפתיחה. בקרב המניות הישראליות נמשכת עונת הדו"חות עם תוצאות מכיוונה של אורכית טרם פתיחת המסחר ודו"חותיה של אודיוקודס בתום המסחר. במהלך היופ התקבלו תוצאותיהן של רדקום וסיליקום הקטנות.

אורכית תרכז היום סביבה ככל הנראה עניין רב לאחר מסחר עצבני במניה בימים האחרונים. אורכית סיימה את שבוע המסחר הקודם לאחר שחוותה שני ימי מסחר סוערים במיוחד - ובכיוונים מנוגדים. בחמישי איבדה המניה יותר מ-30% על רקע הערכות שחברת KDDI, הלקוח היחיד שלה, עשויה לצמצם את היקף הפעילות העתידי. למחרת התאוששה אורכית כ-19%, לאחר שב-RBC ציינו כי על פי הנתונים שפירסמה KDDI בשבוע שעבר, תחזית זו לא צפויה לפי שעה להתגשם.

רדקום צפויה להיסחר בחיוב, לאחר שפירסמה דו"ח טוב, בו עקפה את התחזיות המוקדמות. החברה, מקבוצת רד של הזיסאפלים, מספקת מערכות בדיקה לאיכות הרשת הסלולרית. את הרבעון השלישי היא סיימה עם הכנסות של 5.9 מיליון דולר - עלייה של 42% ביחס לרבעון הקודם ושל 23% ביחס לרבעון הקודם. תחזית החברה להכנסות עמדה על 5.3-5.9 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם בכחצי מיליון דולר, 3 סנט למניה, לעומת רווח של 100 אלף דולר ברבעון הקודם. בכך משלימה החברה 3 רבעונים רצופים של רווחים. התחזית לרבעון הבא כוללת הכנסות של 6.3-6.8 מיליון דולר ותחת רמת ההוצאות הנוכחית, תראה החברה כנראה עלייה נוספת ברווחים.

אודיוקודס תיסחר לקראת פרסום הדו"חות הערב, לאחר שבשבועיים האחרונים הוסיפה כ-7% למחיר של 10.9 דולר.

טבע תיסחר לאור העובדה שחברת הביוטכנולוגיה וליאנט הודיעה כי קיבלה אישור על תנאי ממינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק טיפול חדש למחלת פרקינסון - זלאפאר (Zelapar). הזלאפאר שייכת למשפחת התרופות של אג'ילקט, תרופה של טבע שזכתה לפני חודשיים באישור מותנה של ה-FDA. לדברי וליאנט, אישור הזלאפאר מותנה במתן מידע נוסף בנושאים מסויימים.

ריטליקס דיווחה על חוזה חדש להתקנת מערכות לניהול חנויות ברשת חנויות נוחות פינית. ריטליקס תתקין את פתרון ה-StorePoint ב-750 חנויות הרשת R-Kioski, של חברת ראוטאקירייה. העסקה מוערכת בהכנסות של 2-1 מיליון דולר בשנה למשך שבע שנים לפחות.

NDS, דיווחה על זכייה משמעותית בקוריאה. החברה, המתמחה בטכנולוגיות לגישה מותנה לשידורי טלוויזיה בכבלים ובאמצעות לוויין, תספק לחברת סקיילייף הקוריאנית ממירים מקליטים (PVR). היקף העסקה לא פורסם. אן.די.אס, שפועלת כיום תחת תאגיד המדיה האוסטרלי ניוז קורפ שבשליטתו של רופרט מרדוק, עלתה כ-8% מתחילת השנה וצפויה לפרסם מחר את דו"חותיה.

טופ אימאג' תיסחר לאחר שהודיעה כי השיקה פיתרון חדש, שמאפשר אינטגרציה לתוך מערכת ה-ERP של SAP, ומכרה ארבע מערכות באירופה ובארה"ב בהיקף של כחצי מיליון דולר. טופ אימאג' ירדה מתחילת השנה ב-13%.

הודעה חיובית הגיעה גם מכיוונה של אופטיבייס, שדיווחה כי מכרה מערכת לדחיסת שידורי וידאו למשטרת שיקגו. המערכת תשמש להקלטה בחדרי החקירות במשטרה וניטורן מרחוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully