וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך השיפור בתוצאות סיליקום: רבעון רווחי שלישי ברציפות; ההכנסות גדלו ב-129% ל-2.8 מיליון דולר

עומרי כהן

31.10.2005 / 15:52

החברה הרוויחה 384 אלף דולר ברבעון השלישי ו-849 אלף דולר מתחילת 2005; המנכ"ל שייקה אורבך: "הנוכחות החזקה בנישת כרטיסי התקשורת מסייעת לנו לסגור עסקות עם פוטנציאל גדול יותר"



חברת הקטנה, שמפתחת כרטיסי תקשורת לשרתים ברשתות מחשבים, השלימה בסוף ספטמבר שבעה רבעונים רצופים של גידול בהכנסות ושלושה רבעונים רווחיים ברציפות. אם מגמה זו תימשך גם ברבעון האחרון של 2005, צפויה החברה מכפר סבא לסכם שנה רווחית לראשונה מזה חמש שנים.



סיליקום דיווחה היום, כי הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-2.8 מיליון דולר, עלייה של 7% לעומת הרבעון הקודם וצמיחה של 129% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2005 זינקו הכנסות החברה פי 2.6 ל-7.8 מיליון דולר.



לשיפור בפעילות סיליקום, אחראיות במידה רבה שתי חברות גדולות בשוק העולמי של אבטחת מידע, שהחלו לרכוש ממנה כרטיסי תקשורת. במהלך הקיץ, החלה החברה לספק כרטיסי תקשורת גם לחברות הפועלות בתחום אחסון המידע ולספקית של שירותי ערך מוסף לשוק הטלקום.



על רקע הגידול בביקושים למוצרי החברה, טיפס ב-2005 שיעור הרווחיות הגולמית של סיליקום ל-40% מסך ההכנסות לעומת 31% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות גם סייע לחברה לרשום מינואר עד ספטמבר רווח תפעולי של 833 אלף דולר - 10.8% מסך ההכנסות.



בשורה האחרונה, הסתכמו הרווח הנקי מתחילת השנה ב-849 אלף דולר (20 סנט למניה) לאחר הפסד של 1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה. החברה סיימה את הרבעון השלישי ברווח נקי של 384 אלף דולר, גידול של 22% בהשוואה לרבעון הקודם. ברבעון המקביל אשתקד הפסידה סיליקום 207 אלף דולר.



נשיא החברה והמנכ"ל, שייקה אורבך, הביע שביעות רצון מהמומנטום בעסקי סיליקום: "עם צבר הזמנות המורכב ממספר רב של לקוחות אפשריים נוספים, אנו ממשיכים להתמקד בפיתוח מוצרים חדשים לחברות מתחומים שונים, בהם אבטחת התוכנה ואחסון המידע. בנישה שופעת זו, ביססנו נוכחות חזקה, שמסייעת לנו לסגור עסקאות חדשות עם פוטנציאל להכנסות גבוהות עוד יותר מאלו שאנו רואים כיום", הוסיף אורבך.



מניית סיליקום נסחרת ברשימת המניות הקטנות של בורסת נאסד"ק. מתחילת השנה הוסיפה סיליקום 37.1% למחיר של 3.7 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-16.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully