וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי לממשלה בודק חשדות למינויים פוליטיים שקידמו עוזריו של אהוד אולמרט בעת שכיהן כשר התקשורת

יובל יועז

31.10.2005 / 16:44

הבדיקה מתייחסת ל-2004 ונערכת בעקבות תלונה שהועברה ליועץ המשפטי; הבדיקה מתקיימת במטרה לבחון אם יש בחומר חשד לפלילים המצדיק פתיחת חקירה פלילית מלאה



היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בודק חשדות למינויים פוליטיים שקידמו עוזריו של השר אהוד אולמרט, בעת שכיהן כשר התקשורת, בתחילת 2004.



דובר משרד המשפטים הודיע היום כי זה כמה שבועות שמתקיימת בדיקה בנושא, בעקבות תלונה שהעביר ליועץ המשפטי העיתונאי יואב יצחק, שחשף את הפרשה לפני כחודשיים.



על פי הטענות, ניסו עוזריו של אולמרט לסייע לכמה פעילים פוליטיים מהליכוד, ולמנותם לתפקידים שונים בחברת בזק ובחברות נוספות שבשליטת משרד התקשורת. כך למשל, לאחר שפעיל הליכוד אדרי פלטיאל-אהרון כתב לאולמרט כי הוא עובד בבזק משנת 1990, וכי "בתפקידי הנוכחי הגעתי לדירוג הסופי", וביקש מאולמרט כי ימליץ בפני מנכ"ל בזק לקדמו לתפקיד בכיר, כתב עוזרו של אולמרט: "זה רגיש! יש אפשרות לעזור?". מסמכים הנוגעים למקרה זה ולשני מקרים נוספים הועברו ליועץ המשפטי לממשלה, והבדיקה מתבססת עליהם.



במהלך הבדיקה, המתקיימת במטרה לבחון אם יש בחומר חשד לפלילים המצדיק פתיחת חקירה פלילית מלאה, יפנה מזוז גם ללשכתו של אולמרט במטרה לקבל את תגובתו לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully