וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון בפתיחת מושב הכנסת: משרדי הממשלה עובדים על תוכנית לצמצום העוני; תבוצע השקעה מסיווית בתשתיות

הארץ

31.10.2005 / 18:17

ראש הממשלה בנאומו בכנסת: "בצד הפעילות הבטחונית והמדינית שנועדה למנוע טרור ולקרב את השלום, יש לנו משימות רבות גם בפנים; כעת יש הזדמנות לתקן חלק מאילוצי העבר"





שרון הבהיר בנאומו כי ישראל תמשיך להגן על עצמה ולפגוע במחוללי הטרור. הוא הבהיר כי תימשך בניית גדר ההפרדה "במלוא המרץ בלא כל מגבלה תקציבית, ביצועית או פוליטית".



רה"מ ציין כי "בימים האחרונים קיבלנו תזכורת לאיומים על ישראל - קריאתה של איראן למחוק את ישראל מהפה מבטאת את מה שרבים באזור רוצים, אך מפחדים לומר בגלוי. כוונות הרצח שלהם באות לביטוי יום יום בפיגועי זדון. משלחי הטרור מאיראן, דמשק, עזה, ג'נין, טול כרם, קבטיה, חברון בית לחם, אינם זקוים לסיבות ותירוצים אלא רק להזדמנות"



שרון הדגיש כי על הפלשתינאים להבין שרק מבאבק נחוש בטרור, הכולל פירוק תשתיותיו יבטיח את השקט שכולנו מייחלים לו. שרון הבהיר כי מדיניותה של הממשלה היא לחתור ליישום מפת הדרכים עם 14 ההסתייגויות שואשרה בממשה, וציין כי מפת הדרכים היא התוכנית המדיניתה היחידה שמעניקה אפשרות לשלום ותקווה לשני העמים. "אנו חייבים להיות מאוחדים כדי להדוף את הניסיוניות לפטור את הפלשתינאים מהתתייבויותיהם המדיניות וביטחוניות שלא מולאו עד היום". לדבריו, ישראל הוכיחה כבר את נכונותה לעשות ויתוירם כואבים וכעת על הרשות הפלשתינית לבצע פעולה ממשית בדרך לשלום.



שרון ציין כי הקהילה הבינלאומית מאוחדת בדרישה מרשות לקיים את כל התחייבויותיה, ובראשן את פירוק ארגוני הטרור ומניעת פיגועים נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully