וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים בחברת קייטרינג חשודים שהונו את צה"ל בכ-2 מיליון שקל

רוני זינגר

31.10.2005 / 22:30

המשטרה חושדת כי השניים סיפקו לצבא מספרים כוזבים של חיילים שקיבלו מהם שירותי הסעדה; מעצרם הוארך היום בבית המשפט השלום בתל אביב



בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרם של עזרא הופמן, בן 51 מרמת גן ושלום אמסלם, בן 45 מבת חפר, שניהם מנהלים בחברת הקייטרינג "שפע", החשודים כי הונו את צה"ל בסכום של כשני מיליון שקלים. המשטרה חושדת כי השניים סיפקו לצבא מספרים כוזבים של חיילים שקיבלו מהם שירותי הסעדה.



תחילתה של החקירה, המתנהלת במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בתלונה שהגיש הצבא לאחר שבבדיקה שנערכה שם עלה החשד כי חברת הקייטרינג העובדת עמם מציגה מספר גבוה מדי של חיילים שאוכלים, לכאורה, בבסיס השלישות ברמת גן.



חברת "שפע" אחראית על הסעדתם של חיילים בבסיסים שונים של צה"ל. בכל תקופת זמן מגישה החברה לצה"ל את מספר החיילים אותם הסעידה ועל כך מתקבל התשלום. בבדיקה שערך הצבא עם התעוררות החשדות כנגד החברה עלה, כי בין החיילים שדווח כי סעדו בבסיס היו גם שמות חיילים אשר השתחררו כבר מהצבא או עזבו לבסיס אחר.



לאחר שהוגשה התלונה ונפתחה חקירת המשטרה, ערך צוות החקירה, בראשותו של פקד דיוויד נודלמן חיפוש במשרדיהם של הופמן, מנהל סניף השלישות של חברת "שפע" ושל אמסלם, האחראי הישיר בחברה על הופמן. במשרדים נמצאו כרטיסי חוגר מגנטיים רבים, ולפי החשד שימשו הכרטיסים את החשודים בחיוב של חיילים שכבר למעשה אינם עוד בצבא או בבסיס.



בדיון שנערך היום בבית המשפט אמר פקד נודלמן כי לפרשה ישנו היבט ביטחוני, שכן תעודות החוגר היו אמורות להישלח להשמדה ובמקום זאת מצאו דרכם אל החשודים. לצורך בדיקת עניין זה שולבו בחקירה גם חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת.



במשטרה חושדים כי מעשה ההונאה נמשך במשך כשנתיים, ובמהלכו נגרם נזק של כשני מיליון שקלים לצבא. מחברת "שפע" הדגישו כי החברה מנהלת אתרי הסעדה ומסעדות במקומות רבים בארץ לשביעות רצון הלקוחות במשך שנים רבות, וכי החשד שהתעורר ונבדק מתייחס למסעדה בודדת אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully