וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל: מכירות התוכנות העסקיות יצמחו ב-15% ברבעון הנוכחי

יהודה שויצר

27.6.2001 / 23:50

אורקל שיחררה את הנתונים במסגרת עדכון תחזית המכירות לרבעון הנוכחי; מכירות תוכנות ה-Database יהיו ללא שינוי ברמה של 1.23 מיליארד דולר

אורקל ממשיכה לפזר הצהרות אופטימיות. יממה לאחר שמנכ"ל אורקל, לארי אליסון, אמר כי הרבעון הנוכחי "נראה חזק הרבה יותר מהרבעון הקודם", הודיעה החברה כי מכירות התוכנה העסקית 11i יצמחו ב-15% ברבעון הנוכחי. בהודעה ציינה אורקל כי מכירות תוכנות ה-Database יהיו ברמה זהה לזו של שנה שעברה.

אורקל שיחררה את הנתונים במסגרת עדכון תחזית המכירות לרבעון הנוכחי. להערכת אורקל, מכירות תוכנות ה-Database יהיו, כאמור, ללא שינוי ברמה של 1.23 מיליארד דולר. מנגד, תחול ירידה של 24% במכירות תוכנות הניהול כגון יחסי לקוחות שיסתכמו ב-338 מיליון דולר.

אתמול אמר לארי אליסון, שנשא דברים במסיבת עיתונאים במשרדי החברה בקליפורניה, כי החברה זוכה לעסקות גדולות ורואה התאוששות בעסקיה. דבריו המעודדים של אליסון מחזקים את הערכותיו של סמנכ"ל הכספים של החברה, ג'ף הנלי, אשר אמר בעת פרסום הדו"ח הרבעוני של אורקל ב-18 ביוני כי החברה מעריכה שהרע מכל מאחוריה. "אנחנו חושבים שהגענו לתחתית ברבעון הרביעי. יש תחושה כי העניינים מתאוששים מעט. אם אנחנו צודקים, נראה התאוששות הדרגתית בתנאים העסקיים, ועד סוף השנה הקלנדרית יחזור המצב לנורמליות", אמר הנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully