וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליות בשוקי המניות סייעו ל-UBS, הבנק הגדול באירופה, לרשום זינוק של 71% ברווח

סוכנויות הידיעות

1.11.2005 / 12:13

ענק הבנקאות השווייצי רשם רווח של 2.16 מיליארד דולר; הלקוחות העשירים של הבנק הזרימו ברבעון יותר מ-24 מיליארד דולר; רווחי חטיבת בנקאות ההשקעות צמחו ב-46%



רווחי UBS, הבנק הגדול באירופה, צמחו ברבעון השלישי ב-71%, הודות לעלייה בעמלות בנקאות ההשקעות וניהול כספים של לקוחות עשירים. ענק הבנקאות השווייצי רשם רווח של 2.77 מיליארד פרנקים שווייציים (2.16 מיליארד דולר) - מעל תחזיות האנליסטים. רווחי חטיבת בנקאות ההשקעות צמחו ב-46%. הלקוחות העשירים של הבנק הזרימו ברבעון יותר מ-24 מיליארד דולר.



כמו מתחריו - ABN אמרו, דויטשה בנק, ומריל לינץ' - נהנה UBS מהעלייה בשוקי המניות, אשר הגדילה את נפח העסקים. קרדי סוויס, הבנק השווייצי השני בגודלו אחרי UBS, ידווח מחר על תוצאותיו הכספיות ברבעון. קרדי סוויס צפוי לדווח על עלייה של 18% ברווחים.



"הרבעון השלישי אינו חזק כל כך בדרך כלל", אמר קלייב סטנדיש, סמנכ"ל הכספים של UBS, "אולם השוק הציע הזדמנויות רבות וניצלנו אותן לטובת הלקוחות שלנו ולטובתינו אנו". עם זאת, סטנדיש הוסיף כי "השווקים התרככו מעט מאז סוף ספטמבר". מניות UBS, הבנק השישי בגודלו בעולם במונחי שווי שוק, מגיבות בעלייה של 2.5%.



חטיבת ניהול הנכסים ב-UBS, הגדולה מסוגה בעולם, עלו לשיא. ללא רווחי חטיבת פיין וובר לשעבר בארה"ב, עלו רווחי החטיבה ב-38% ל-1.17 מיליארד פרנקים שווייציים. בחטיבת ני"ע עלו הרווחים ב-67%.



חטיבת בנקאות ההשקעות של UBS עקפה את מריל לינץ' וטיפסה למקום הרביעי ברשימת החתמים המובילים בעולם. ברשימת יועצי המיזוגים המובילים עקף UBS יריבים כגון סיטיגרופ והגיע למקום החמישי, בזכות הייעוץ למיזוג בין גיל'ט לפרוקטר אנד גמבל - מיזוג בשווי של 57 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully