וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל מנועי בית שמש השלים הקמתו של אגף חדש בבית היציקה לייצור חלקי מנועי סילון בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל

TheMarker

1.11.2005 / 14:12

ההשקעה בהקמת האגף החדש הינה חלק מתוכנית השקעות כוללת של מנועי בית שמש בהיקף של כ-14 מיליון דולר שמבוצעת בין השנים 2004-2006; מספר העובדים בבית היציקה גדל השנה ב-30 לנוכח הגידול בהזמנות



מפעל מנועי בית שמש השלים הקמתו של אגף חדש בבית היציקה לייצור חלקי מנועי סילון בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל. מספר העובדים בבית היציקה גדל השנה ב-30 עובדים לכ-100 עובדים לנוכח הגידול בהזמנות.



ההשקעה בהקמת האגף החדש הינה חלק מתוכנית השקעות כוללת של מנועי בית שמש בהיקף של כ-14 מיליון דולר שמבוצעת בין השנים 2006-2004.



ההשקעה באגף החדש של בית היציקה היא פועל יוצא של הגידול החד בהזמנות של החלקים היצוקים מצד כמה מלקוחות המפעל וביניהם: ענק התעופה הגרמני MTU, פראט אנד וויטני ו-HAMTILTON וכן קבלני משנה שלהם כגון טכנולוגיית להבים וסמסונג.



אבנר שחם, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר כי עיקר הגידול נובע מהסכמים חדשים ארוכי טווח עם MTU לאספקת חלקי מנועים בהיקף כולל של כ-72 מיליון דולר, מתוכם כ-55 מיליון דולר חלקים יצוקים. היקף המכירות של החלקים היצוקים צפוי להגיע בשנת 2007 לכ-13 מיליון דולר לשנה לעומת כ-6-5 מיליון דולר לשנה עד לפני שנה. בתהליך הייצור תשותף, החל משנה זו, חברת הבת LPO בסרביה שנרכשה לפני כשלוש שנים.



פעילויות היציקה של בית היציקה נעשות בשיטת השעווה הנעלמת (LOST WAX). היציקות כוללות יציקות אוויר ויציקות וואקום. ביציקות וואקום מופעל תנור מיוחד המאפשר יציקות באיכות גבוהה במיוחד ליציקת להבי טורבינה. האגף החדש כולל את כל מחלקות הגימרור של שלבי הייצור וביניהם: הפרדת חלקים מאשכולות היציקה, ניקוי, ליטוש ובקרת איכות קפדנית הכוללת FPI ,X-RAY (רנטגן), סקירת עין ובדיקת מידות גיאומטריות.



מפעל מנועי בית שמש יחנוך את השלמת הקמת האגף החדש ביום חמישי השבוע במעמד אהוד אולמרט מ"מ ראש הממשלה, שר התמ"ס ומ"מ שר האוצר וכן אורחים נוספים מהארץ ומחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully