וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BOS הגיעה להחזקה מלאה באודם: רכשה 12% נוספים מהחברה תמורת 550 אלף דולר

שירלי יום-טוב

1.11.2005 / 14:59

בסך הכל שילמה BOS עבור אודם 4.8 מיליון דולר בשלוש מנות בשנה האחרונה; אדי קוקרמן, היו"ר: אודם הגדילה את רווחיותה בשנה האחרונה ואנו מאמינים שהמגמה הזו תימשך"



חברת שבשליטת קרן קטליסט, הגיעה להחזקה מלאה בחברת הרכיבים האלקטרוניים אודם. BOS רכשה כעת 12% מאודם תמורת כ-550 אלף דולר והגיעה להחזקה של 100%. BOS רכשה לראשונה 64% מאודם לפני שנה, תמורת 2.9 מיליון דולר ובספטמבר האחרון הגדילה את ההחזקה לכ-88%, תמורת 1.3 מיליון דולר. כך שבסך הכל, שולמו עבור החברה כ-4.8 מיליון דולר.



אודם מהווה כיום זרוע פעילות מרכזית עבור BOS, לצד חטיבת ה-BosaNova המוכרת פתרון לקישוריות בין מחשבי מיינפריים ותיקים למחשבים מהדור החדש. כחלק מתהליך מיקוד עסקי מכרה BOS בשנה האחרונה את חטיבת ה-PrintBos ולפני ימים אחדים הודיעה גם על מכירת חטיבת הטלקום.



עיקר פעילותה של אודם הוא רכיבים אלקטרוניים ועיקר הפרסום שלה היה בהקשר לחוזים עם התעשייה האווירית, אך הכיוון העסקי שלה הוא טכנולוגית ה-RFID - זיהוי מרחוק באמצעות שבב בטכנולוגיה של גלי רדיו.



אדיב ברוך, מנכ"ל BOS, ציין כי אודם ממשיכה להרחיב את פעילותיה בחו"ל וקיימת דרישה גוברת למוצריה. "אנו מאמינים שזו השקעה מבטיחה וכי אודם הופכת לאחד ממנועי הצמיחה המהותיים שלנו". אדי קוקרמן, יו"ר קטליסט ו-BOS, אמר כי "לפני כשנה החלטנו להשקיע באודם ומאז היא הגדילה את רווחיותה באופן משמעותי. אנו מאמינים שמגמה זו תמשיך ולכן הגדלנו את ההשקעה בחברה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully