וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה טלקום בוחנת אפשרויות השקעה במסגרת קרנות הון סיכון ישראליות

ערן גבאי

1.11.2005 / 15:10

ראשי חברת הטלקום הגרמנית נפגשו עם השרה דליה איציק והודיעו שהם עוקבים אחר ההתפתחויות בשוק התקשורת בישראל כדי לבחון אפשרויות עסקיות



דויטשה טלקום בוחנת אפשרויות להשקיע במסגרת קרנות הון סיכון ישראליות ועוקבת אחר ההתפתחויות בשוק התקשורת בישראל כדי לבחון את האפשרויות העסקיות. כך אמרו ראשי חברת הטלקום הגרמנית, חברת התקשורת הגדולה באירופה, לשרת התקשורת, דליה איציק.



איציק נפגשה אתמול עם קלאוס קינקל - נשיא הקרן של דויטשה טלקום (סגן הקנצלר ושר החוץ לשעבר של גרמניה) ועם ד"ר קארל גרהארד אייק, סגן יו"ר דירקטוריון וסמנכ"ל הכספים של החברה - וסיכמה עמם על הרחבת שיתוף הפעולה והשקעותיהם בתחום התקשורת, המחקר והפיתוח בישראל.



אייק אמר בכנס של המרכז ללימודים אירופיים במרכז הבינתחומי הרצליה, כי "דויטשה טלקום ואני באופן אישי שמים את קידום שיתופי פעולה עם חברות ואקדמיה בישראל במקום גבוה בסדר העדיפויות שלנו".



במהלך ביקורם בישראל נפגשו אייק וקינקל גם עם השר אהוד אולמרט, ועם המשנה לרה"מ והשר לפיתוח אזורי, שמעון פרס. כמו כן, הם נפגשו עם ד"ר סרי נוסייבה, נשיא אוניברסיטת אל קודס.



ד"ר אייק ציין כי מחירי שירותי הטלפוניה צפויים בעתיד לרדת, על רקע התפתחות טכנולוגיית ה-VoIP. כחברת טלפוניה, הוא הדגיש, דויטשה טלקום רואה בטכנולוגיית ה-VoIP הזדמנות ולא איום. הוא אמר כי אמנם תחום ה-VoIP עדיין בגדר נישה, אך הוא צפוי להתרחב ולהשפיע על מחירי הטלפוניה באופן כללי.



ביוני השנה חתמה דויטשה טלקום על הסכם מחקר עם אוניברסיטת בן גוריון, במסגרתו תשקיע החברה 4 מיליון דולר במחקר ופיתוח בתחום אבטחת מחשבים ורשתות תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully