וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה אליטליה נאלצה לקצץ את מספר טיסותיה מישראל ומאיטליה מאתמול

זוהר בלומנקרנץ

1.11.2005 / 15:20

כך נודע ל-TheMarker; הסיבה: אי חידושו של הסכם הפשרה עם רשות התעופה האזרחית שהושג בבג"ץ; אליטליה קיצצה מ-20 ל-14 את מספר טיסותיה השבועיות במהלך עונת החורף



חברת התעופה אליטליה נאלצה לקצץ מאתמול את מספר טיסותיה השבועי מישראל ומאיטליה, בעקבות אי חידושו של הסכם הפשרה עם רשות התעופה האזרחית שהושג בבג"ץ - כך נודע ל-TheMarker. המשמעות המעשית היא שחברת התעופה האיטלקית קיצצה מ-20 ל-14 את מספר טיסותיה השבועיות במהלך עונת החורף הנוכחית, בין שתי המדינות.



אליטליה עתרה בזמנו לבג"ץ בדרישה לאשר לה 21 טיסות לשבוע בקו התעופה בין ישראל לאיטליה. בהסכם פשרה נקבע, כי חברת התעופה האיטלקית תוכל לבצע 20 טיסות לשבוע בעונת הקיץ 2005. תוקפו של הסכם הפשרה פג ב- 31.10 ולא חודש לעונת החורף הנוכחית.



אליטליה ביצעה עד כה 20 טיסות בשבוע, 3 טיסות בממוצע ליום, מנתב"ג לרומא ומילנו. מאתמול צמצמה החברה האיטלקית את מספר טיסותיה ל-14 בשבוע ותבצע שתי טיסות ליום - אחת לרומא ואחת למילנו.



מנכ"ל אליטליה בישראל, אורלי סגל, הביעה אתמול בתגובה ל-TheMarker את אכזבתה על אי הארכתו של הסכם הפשרה ואמרה, כי העניין נתון במשא ומתן בין רשויות התעופה האזרחיות של שתי המדינות. לדבריה, אליטליה תמשיך להפעיל בעונת החורף מטוסים מדגם איירבוס A-321 בקו מישראל לאיטליה, בתצורה משתנה: בקו לרומא מטוס בעל 179 מושבים ובקו למילנו מטוס עם 167 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully