וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפיצול: ויאקום רשמה רווח של 708.5 מיליון דולר ברבעון השלישי

הדר תדמור

1.11.2005 / 15:28

חטיבת MTV רשמה עלייה של 15% בהכנסותיה ברבעון השלישי בשל עלייה במכירות זמן הפרסום; חטיבת CBS רשמה ירידה של 2% במכירותיה; ויאקום תפוצל לשתי חברות נפרדות במהלך 2006



, ענקית המדיה השלישית בגודלה בארה"ב, רשמה רווח של 708.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2005. זאת, מספר חודשים לפני פיצולה לשתי חברות נפרדות.



הרווח הנקי של ויאקום הסתכם ב-45 סנט למניה, לעומת הפסד של 487.6 מיליון דולר או 28 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2004. הכנסות ויאקום ממכירות עלו ב-10% ל-5.94 מיליארד דולר.



בחודש יוני אישר דירקטוריון ויאקום את פיצולה של ענקית המדיה לשתי חברות נפרדות. הפיצול צפוי להתרחש בשנת 2006. הדירקטוריון הודיע כי חלק הארי של ויאקום יהפוך לתאגיד CBS, שיכלול בין עסקיו את רשת הטלוויזיה CBS, חברות ההפקות פרמאונט וקינג וורלד, רדיו אינפיניטי, חטיבת הפרסום ויאקום אאוטדור, רשת שואוטיים והמפיצה סיימון אנד שוסטר.



החברה השנייה, שתישאר בשם ויאקום, תשמור על החטיבות בעלות הצמיחה המהירה יותר, ביניהן רשת MTV ואולפני הסרטים פרמאונט. פיצול ויאקום לשתי חברות נפרדות נועד לממש את מלוא ערכן של מניות החברה בעבור המשקיעים.



חטיבת MTV רשמה עלייה של 15% בהכנסותיה ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל ב-2004. העלייה בהכנסות MTV נובעת מהגידול במכירות זמן הפרסום על ידי שיפור אחוזי הצפייה של הרשת. חטיבת CBS רשמה ירידה של 2% בהכנסותיה ברבעון. CBS רשמה ירידה במכירותיה, בין השאר, בשל היעדרותם של תשדירי תעמולת הבחירות, שנערכו בנובמבר 2004.



חטיבת הרדיו של ויאקום סובלת מהפסדים של 100 מיליון דולר בשנה בפרסומות, לאחר ששדרן הרדיו הווארד סטרן עזב את החברה כדי לשדר ברדיו הלווייני סיריוס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully