וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפיו של חודרוקובסקי בתאגיד הנפט יוקוס: פוטין מנסה להרגו בכלא בסיביר

יוסי מלמן

1.11.2005 / 15:49

ליאוניד נבזלין, ולדימיר דובוב ומיכאיל ברודנוב: חודרוקובסקי הועבר למחנה בסיביר, 7,000 ק"מ ממוסקווה, לאזור שבו היה מכרה אורניום ויש בו עדיין קרינה רדיואקטיווית חזקה



שותפיו של מיכאיל חודרוקובסקי בחברת יוקוס מאשימים את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כי הוא עומד בראש מזימה שתכליתה לגרום למותו של חודרוקובסקי.



השותפים, ליאוניד נבזלין, ולדימיר דובוב ומיכאיל ברודנוב, ערכו היום מסיבת עיתונאים במלון סיטי טאוור ברמת גן, לציון שנתיים למעצרם של חודרוקובסקי ושותפם הנוסף פלטון לבדב, שבעקבותיו החלה גם התמוטטות תאגיד הנפט יוקוס.



במסיבת העיתונאים אמר נבזין כי חודרוקובסקי הועבר למחנה בסיביר, 7,000 ק"מ ממוסקווה, לאזור שבו היה מכרה אורניום ויש בו עדיין קרינה רדיואקטיווית חזקה מאוד. הם הגדירו את המסע שמנהל הקרמלין נגד חודרוקובסקי ולבדב כ"ניסיון של השמדה", לאחר שחודרוקובסקי הצהיר על כוונתו להשתתף בבחירות לדומא. לטענתם, הם כינסו את מסיבת העיתונאים במטרה להשפיע על דעת הקהל בישראל, בארה"ב, בעולם כולו ואולי גם ברוסיה, בתקווה כי הדבר יאפשר בסופו של דבר את שחרורו של חודרוקובסקי.

חודרוקובסקי, שנחשב בעבר לאדם העשיר ביותר ברוסיה, נידון לשמונה שנות מאסר באשמה של עבירות מס. לאחר מעצרו ומעצר שותפו, הם איבדו את השליטה ביוקוס, שהיתה אחת החברות הגדולות במדינה. שלושת השותפים האחרים נמלטו לישראל ומצאו בה מקלט לאחר שגם נגדם נפתחו הליכים משפטיים והם במעמד של מבוקשים ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully