וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים בבנק הבינלאומי מחדש את שיבושי העבודה

עינב בן יהודה

1.11.2005 / 16:27

ממחר לא יוטענו כספומטים, תשובש פעילות במט"ח ולא יונפקו כרטיסי אשראי; השיבושים חודשו לאחר חודשיים בהם ניהלו הצדדים מו"מ; ההנהלה: הוועד מעלה דרישות בלתי הגיוניות



ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי בראשות יונה גולדשלגר החליט היום לחדש את העיצומים בבנק, זאת במסגרת סכסוך העבודה המתמשך. ועד המנהלים, המייצג כ-700 מעובדי הבנק, דורש לקבל בונוס עבור השנים 2003-2004. לפני כחודשיים הופסקו העיצומים עם כניסתם של הצדדים, הוועד וההנהלה למו"מ, אך כעת החליט הועד לחדש שיבושי העבודה.



במסגרת חידוש שיבושי העבודה, החל ממחר לא יוטענו הכספומטים, תושבת כל פעילות הקשורה לכרטיסי האשראי - לא יונפקו, לא יאושרו כרטיסים וכן לא יורחבו מסגרות האשראי ללקוחות, ולא יהיה ניתן למשוך או למכור מטבע חוץ.



גולדשלגר אמר: " ציפינו מההנהלה לא לנקוט בסחבת בעת הליך המו"מ מתוך תקווה כי לא נאלץ לשוב ולנקוט בצעדים ארגוניים נוספים. ניסינו ללכת עם ההנהלה בדרך של הידברות, אך כל הזמן נתקלנו בחוסר נכונות מצידה לקדם משא ומתן ענייני עמנו. לכן, לא נותרה לנו ברירה אלא לחזור לדרך המאבק. אנו מאוכזבים מאוד מעמדתה של הנהלת הבנק, שאינה מוכנה להביע את הערכתה לעובדי הבנק על הישגיהם המצוינים בשנים האחרונות, הישגים שבאו לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של הבנק. ההנהלה לא משכילה להפנים כי עלות המאבק שהיא מנהלת איתנו הנו כטיפה בים לעומת עלות הנזק הכלכלי והתדמיתי שנגרם.



מהנהלת הבנק נמסר: הופתענו לגלות שהוועד מחדש את הסכסוך וחוזר להעלות דרישות לא הגיוניות ובלתי סבירות למרות הבנות שהושגו בעבר, הכוללות תשלום מקדמה על חשבון בונוס 2005. עוד נמסר מהנהלת הבינלאומי כי תפעל ככל שביכולתה על מנת לצמצם את אי הנוחות הנגרמת ללקוחות כתוצאה מפעילות הועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully